مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: پایش و عارضه یابی ۴۳۰ واحدهای صنعتی استان در کلینیک کسب و کار آغاز شد.

پایش و عارضه یابی ۴۳۰ واحد صنعتی در کلینیک کسب و کار خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در ششمین کارگروه کلینیک کسب و کار، گفت: با توجه به برنامه‌های اقتصادی استان، استانداری کلینیک کسب و کار استان را به شرکت شهرک‌های صنعتی سپرد و کلینیک راه اندازی شد و واحدهای صنعتی پس از پایش و بررسی اولیه، موارد آن‌ها در کارگروه ستاد تسهیل مطرح و تصمیم گیری می‌شود و جهت رفع موانع خود و ادامه کار به دستگاه‌های مرتبط ارجاع می‌شوند.

او با بیان اینکه اولویت اصلی ما تحقق مطلوب اهداف اقتصادی در سال رونق تولید بوده افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مشکلات صنعتگران، کارآفرینان و فعالین اقتصادی در کمترین زمان ممکن و با کمک و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط حل و فصل شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: تمام اعضای کارگروه در ستاد تسهیل هدفشان رفع موانع تولید و تسهیل کار واحدهای صنعتی و تولیدی بوده تا زنجیره تولید به بهترین شکل ممکن متصل باشد البته می‌طلبد صنعتگران هم در این زمینه تلاش خود را انجام دهند.

او بیان کرد: مشکل اصلی صنایع نقدینگی نیست و موضوعات اصلی بهره وری، مدیریت و بازار بوده که از حلقه‌های مفقوده در واحدهای صنعتی و تولیدی است که باید اصلاح ساختارشان انجام شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، بیان کرد: کلینیک کسب و کار استان برنامه منسجمی طراحی کرده تا با نگاهی دقیق و آسیب شناسی واحدهای صنعتی ارائه راهکار کند و مشکلات صاحبان صنایع مرتفع شود.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: ارتقای فناوری و بهره وری تولید و نوسازی و بازسازی ماشین آلات واحدهای صنعتی اولویت برنامه‌ها بوده، زیرا هم توسعه صادرات را در مقیاس گسترده فراهم می‌کند و هم توسعه بازار داخلی را به همراه دارد.

او گفت: تاکنون طی برگزاری شش نشست کلینیک صنعت تعداد ۴۳۰ واحد صنعتی مورد پایش و عارضه یابی اولیه قرار گرفتند و ۱۹۱ واحد مورد بررسی کارشناسی با حضور نمایندگان سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، تشکل‌های بخش خصوصی و مشاورین مرکز خدمات کسب و کار قرار گرفتند و راهنمایی و ارجاعات لازم جهت رفع مشکلات آن‌ها انجام شد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها