مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ تاکسیرانی که در مشهد فعال هستند، باید به عنوان درگاه قوی ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری استفاده کنیم.

تاکسیرانان مشهدی، درگاه قوی ارتباطی بین مدیریت شهری و شهروندان

به گزارش قدس انلاین، مهدی حاتمی مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد، گفت: در واقع این توقع وجود دارد که این ظرفیت سازماندهی شود و مورد استفاده قرار گیرد و با برنامه مدون و عینی، حس تعلق تاکسیرانان را افزایش دهیم.

او ضمن تاکید برضرورت حل و فصل مسائل در سطوح مرتبط، تصریح کرد: در ارزیابی مدیران آنچه مدنظر است و مدیریت شهری نیز بر آن تاکید دارد، این مهم است که موضوعات و مسائل در سطح سازمان و منطقه مرتبط حل و فصل شود مگر اینکه سطح موضوع، طرح آن را در بخش بالاتر بطلبد.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خوشبختانه موضوع خاصی تاکنون از سوی تاکسیرانی به مدیریت شهری منتقل نشده و مسائل براساس تخصص مدیر مرتبط در سازمان حل و فصل شده است، که این امر نکته مثبتی است و باید این رویه ادامه یابد.

حاتمی با اشاره به اینکه سختی وضعیت معیشتی بر کسی پوشیده نیست، افزود: مدیران سازمان‌ها باید این مشکل را مدنظر داشته باشند و با برنامه‌هایی که تدوین می‌کنند سعی در بهبود وضعیت وجود، داشته باشند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها