کرمانشاه-مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان در استان کرمانشاه آغاز شده است.

طرح «جهاد همبستگی ملی» در کرمانشاه آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان در استان کرمانشاه آغاز شده است.

حسین قبادی‌ بصیر گفت: این طرح ایده‌ای کارآمد و راهگشاست که با توجه به برآورده‌های انجام شده جبران خسارت‌های ناشی از سیل به بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی تخریب شده به تنهایی از عهده دولت خارج است.

وی ادامه داد: بسیج در قالب این طرح در کنار دولت و بنیاد مسکن، مسؤولیت بازسازی و تعمیر ۲۰ هزار واحد در سطح کشور را به‌ عهده گرفته که سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۵۰۰ واحد است.

وی آغاز این طرح در استان کرمانشاه را با کلنگ‌زنی یک واحد مسکونی خانواده دارای دو معلول در روستای چغانرگس بخش ماهیدشت اعلام و بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه کشوری سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان سیل‌زده، این سازمان در استان کرمانشاه عهده‌دار بازسازی و یا تعمیر ۷۰ واحد آسیب‌دیده برای مددجویان سیل‌زده بهزیستی است.

برچسب‌ها