همدان _مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در نشست با مدیرصندوق بازنشستگی و اعضای کانون بازنشستگان گفت : نهایت خدمات را به بازنشستگان عزیز ارائه خواهیم کرد.

انعقاد تفاهم نامه فنی حرفه ای با صندوق بازنشستگان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان وهب مختاران ضمن پاسداشت مقام شامخ بازنشستگان گفت:در ارائه خدمات بین شاغلین و بازنشستگان این مجموعه تفاوت قائل نیستیم .
وی ارائه نهایت خدمات به بازنشستگان را در دستور کار مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خواند و افزود:در خصوص ارائه آموزش های مهارتی به بازنشستگان و خانواده های ایشان ،با مشارکت بخش خصوصی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد:در بحث ارائه آمار اشتغال،یکی از دستگاههای موثر و مستند،اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان است.
در ادامه مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان ضمن عرض تشکر از برگزاری این نشست گفت:از مدیران همه دستگاه های اجرایی می خواهم توجه خود را به بازنشستگان معطوف نموده و آنان را از کار افتاده تلقی نکنند.
افشاری در ادامه به تفاهم نامه منعقده بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان بازنشستگی اشاره کرد و افزود:طی این تفاهم نامه تا کنون ۴۸۰ نفر در قالب ۲۰ دوره آموزشی از خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان بهره مند شده اند.
 شایان ذکر است هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص اجرای دوره های مهارتی مورد نیاز مطرح کردند.

برچسب‌ها