همدان- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و توقیف بیش از ۹۴ میلیاردتومان انواع کالای قاچاق امسال در استان خبر داد.

بیش از ۹۴ میلیاردتومان کالای قاچاق کشف و توقیف شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در نشست خبری اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم جرایم کاهش می‌یابد.

 وی با اشاره به درصد وقوع جرایم در استان همدان گفت: ۷۵ درصد جرایم استان در مرکز استان شهرستان همدان به دلیل نسبت جمعیت به جمعیت استان به وقوع می‌پیوندد  و ۱۰ یا ۱۱ درصد جرایم در شهرستان ملایر، ۷ تا ۸ درصد در شهرستان نهاوند و یک تا یک و نیم درصد از جرایم استان هم مربوط به شهرستان کبودرآهنگ است.

 فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: استان همدان امسال و پارسال به لحاظ تامین امنیت و احساس امنیت بین ۳ استان امن کشور قرار داشت که این امنیت به یمن تلاش‌ رسانه‌ها و جان برکفی خدمتگزاران نظام نیروی انتظامی استان ایجاد شده است.

 سردار کامرانی صالح افزود: هر فردی از شهروندان استان همدان در ارتباط با نیروی انتظامی با مشکل مواجه می‌شود فقط کافی است همان لحظه با شماره ۱۹۷ تماس بگیرد و مشکل را اعلام کند ضمن اینکه خودم شخصا همه موارد ۱۹۷ را در مدت ۲۴ ساعت شبانه روز بررسی و رصد می‌کنم و تذکر و هشدار  و پیگیری لازم را دارم.

وی گفت: پلیس تا حد امکان و به بهره‌داری از توان ظرفیت خود برای مبارزه با موادمخدر در استان تلاش مضاعفی داشته است و بر این اساس در سال جاری ۱۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و بیش از ۳ هزار نفر معتاد و توزیع‌کننده را دستگیر کرده است.

برچسب‌ها