کاپیتان تیم شهرخودرو گفت: لیگ برتر نوزدهم، متفاوت‌ترین و سخت‌ترین لیگ است و نیاز به حمایت داریم.

صادقی: آماده یک شروع خوبیم/ شهرخودرو یازده کاپیتان دارد
به گزارش قدس آنلاین ، اکبر صادقی در خصوص شرایط تیم شهرخودرو اظهار کرد: تمرینات خود را در دوران آماده‌سازی به خوبی انجام دادیم و بعد از یک بازه زمانی نسبتا طولانی، بالاخره تکلیف زمان آغاز لیگ معلوم شد و رقابت‌ها به زودی شروع می‌شود.
وی افزود: این بازه زمانی طولانی فکر می‌کنم آسیبی جدی به بازیکنان زد. متاسفانه امین قاسمی‌نژاد به همین خاطر با مصدومیت روبه‌رو شد و از حضور این بازیکن خوب فوتبال ایران در هفته‌های نخست محرومیم.
صادقی در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی شهرخودرو در لیگ برتر نوزدهم گفت: فصل قبل رمز موفقیت ما، فقط و فقط همدلی بود و این فصل هم به همین ترتیب است. در شهرخودرو اهمیتی ندارد که چه کسی بازوبند را به بازو می‌بندد. همه در کنار هم کاپیتان هستند و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.
بازیکن باسابقه تیم شهرخودرو در خصوص دیدار نخست تیمش در برابر پیکان تصریح کرد: با پیکان در تمرینات پیش‌فصل یک دیدار دوستانه برگزار کردیم. آنها با حضور حسین فرکی، تیمی خوب دارند که کار را برای هر حریفی سخت می‌کند، امیدوارم بتوانیم لیگ را با قاطعیت و خوب آغاز کنیم.
وی در خصوص حضور شهرخودرو در سه جام گفت: کار ما به مراتب سخت‌تر از فصل قبل خواهدبود، زیرا با تقویت تیم و حضور سرمربی بادانش‌مان، یحیی گل‌محمدی و حمایت‌های خالصانه و کامل دکتر حمیداوی، حداقل یک جام می‌خواهیم‌.‌ کار سخت است و بازی‌ها قطعا فشرده خواهدبود. امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.
وی با اشاره به لزوم همدلی و وفاق استانی در خراسان رضوی و مشهد تاکید کرد: امیدوارم همچون فصل گذشته، تمام مسئولان خراسان رضوی و کلانشهر مشهد در کنار ما باشند. اگر هم موردی هست، قطعا با صحبت و گفت‌وگو حل‌شدنی ست.
صادقی خطاب به هواداران شهرخودرو گفت: بابت حمایت‌هایی که از ما دارند، ممنونیم. با حضور گسترده هواداران قدرت ما صد برابر می‌شود و مطمئنم این فصل هم ما را تنها نمی‌گذارند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها