The One Action چهارمین دستگاه Android One در سبد محصولات Motorola است.

عرضۀ آسیایی گوشی موتورولای ارزان با طراحی 4 حفره‌ای از روز جمعه +قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هفتۀ گذشته موتورولا Motorola One Action را در اروپا معرفی کرده بود، اکنون این شرکت متعلق به Lenovo این دستگاه را به بازارهای آسیایی آورده است، The One Action چهارمین دستگاه Android One در سبد محصولات Motorola است.

این تلفن هوشمند دارای لنز دوربین اکشن منحصر به فرد است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را به صورت عمودی درست مانند GoPro تصویر برداری کنید. بیایید نگاهی به مشخصات فنی این دستگاه بیندازیم:

صفحه نمایش و طراحی:

موتورولا اکشن دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS با رزولوشن FHD + است که این یک صفحه نمایش نسبت ابعاد 21: 9 برای یک تجربه مشاهدۀ سینمایی است.

موتورولا اکشن با نمایشگر حفره ای دوربین جلو را در خود جای داده است، در قسمت صدا، این تلفن هوشمند برای سرگرمی همه جانبه به صدای Dolby Atmos مجهز شده است.

از نظر طراحی ، موتورولا یک یک بدنه پلی کربنات براق را در خود می‌بیند و از مقاومت در برابر پاشش IPX2 برخوردار است، نصب دوربین سه گانه به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ واقع شده است، این دستگاه از اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در آرم Moto بهره می برد و از این دستگاه می‌توان در رنگ‌های آبی و مروارید سفید استفاده کرد.

دوربین:

ماژول دوربین سه گانه عقب در Motorola One Action شامل یک سنسور اولیه 12MP f / 1.8 ، یک لنز 16 مگاپیکسلی f / 2.2 اکشن بسیار گسترده و یک دوربین با عمق 5 مگاپیکسلی است.

دوربین اکشن 16 مگاپیکسل به کاربران این امکان را می‌دهد بدون توجه به نحوه نگه داشتن تلفن (به صورت عمودی) ، یک فیلم را در حالت افقی به تصویر بکشند، این ویژگی یک میدان دید 117 درجه‌ای را ارائه می دهد که ادعا می‌شود 4 برابر کیفیت بهتری از تصویرهای  گذشته دارد.

دوربین موجود در موتورولا اکشن مجهز به فناوری Quad Pixel برای گرفتن تصاویر و فیلم های روشن و تیز در شرایط کم نور است، همچنین با تثبیت ویدیوی پیشرفته همراه است تا فیلم‌ها به صورت شفاف ضبط شوند، نرم افزار دوربین مجهز به حالت پرتره ، ترکیب هوشمند ، بهینه سازی عکس ، نورپردازی پرتره و لنزهای Google است.

در جلو موتورولا اکشن یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 نصب شده است، این تلفن هوشمند قادر به ضبط فیلم ها در حالت های 4K ، 30fps ، 1080p و در 60fps است.

سخت افزار ، سیستم عامل و باتری:

از نظر عملکرد ، موتورولا اکشن دارای پردازنده هشت هسته ای سامسونگ اگزینوس 9609 با ساعت 2.2 گیگاهرتز است، این دستگاه با رم 4 گیگابایتی و یک پردازنده گرافیکی MP3 Mali G72 همراه است.

دستگاه از طریق حافظه کارت microSD 128 گیگابایتی و قابل ارتقا تا 512 گیگابایت را ارائه می دهد، موتورولا اندروید 9 پای را در این گوشی هوشمند اجرا می‌کند و با داشتن یک دستگاه Android One ، یک تجربه رابط کاربری خوب و روان را ارائه می‌دهد، این گوشی هوشمند تضمین شده است که به مدت سه سال به روزرسانی های امنیتی و به روزرسانی‌های سیستم عامل Android را برای دو سال آینده دریافت کند.

Motorola One Action از باتری 3،500 میلی آمپر ساعتی با استفاده از شارژ سریع 10W پشتیبانی می‌شود و در قسمت اتصالات ، این دستگاه به درگاه USB Type-C ، جک هدفون 3.5 میلیمتری ، NFC ، بلوتوث ، Wi-Fi و 4G LTE مجهز شده است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

قیمت گذاری Motorola One Action با 13،999 روپیه آغاز شده است، این دستگاه همچنین دارای هدفون‌های همراه است، این گوشی هوشمند از هشتم شهریور در ساعت 12 ظهر در Flipkart به بازار عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با پرداخت 2،200 روپیه از 128 گیگابایت اینترنت 4G اضافی بهره‌مند شوند.

با این برچسب قیمت، موتورولا اکشن یکی از ارزان‌ترین گوشی هوشمند با طراحی حفره‌ای است و از رقیبان این گوشی هوشمند می‌توان به Real Price 5 Pro  و Mi A3 اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها