ماجرای «نورالدین خانزاده» در فصل دوم از مهرماه با قصه جدیدی جلوی دوربین می‌رود.

شروع دوباره «نون.خ ۲» از کرمانشاه/بازیگران تازه‌نفس می‌آیند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، این روزها سریال «نون.خ» مهیایِ شروعِ فصل جدید است. به گفته مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال، سعید آقاخانی کارگردان، نویسنده و دستیاران و عوامل دیگر مشغول آماده‌سازی لوکیشن‌ها، تکمیل گروه بازیگری و در واقع گذراندن روزهای پیش‌تولید فصل دوم ماجراهای نورالدین خانزاده هستند.

سریال«نون.خ» در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت. سعید آقاخانی در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به علت این نامگذاری گفت: مخفف نقش خودم در این سریال (نورالدین خانزاده) است.

این سریال با لهجه فارسی کرمانشاهی و در استان کرمانشاه ساخته شد. این سریال داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده(سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام "میرزایی" فروخته است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.در همین حین، خبر می‌رسد که "میرزایی" از دنیا رفته است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هریک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان "میرزایی" متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته است و...

سعید آقاخانی که کارگردانی این سریال را هم برعهده دارد در نقش نورالدین خانزاده ایفای نقش کرد. حمیدرضا آذرنگ خلیل پسرعموی نورالدین و علی صادقی کاراکتر سیروس داماد نورالدین بودند. فریده سپاه‌منصور، هومن‌ حاجی‌عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، محمد زارع‌زاده، عابدین رضایی، حسین مرادی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صبا ایزدپناه، وحید قاضی زاهد، سیروس سپهری، سیاوش مفیدی و... در فصل اول به عنوان بازیگر سریال «نون.خ» حضور داشتند.

خبرهایی به گوش رسید که علی صادقی هم همچون هومن‌حاجی‌عبداللهی در فصل دوم «نون.خ» حضور ندارد این خبر را تهیه‌کننده سریال تکذیب کرد و گفت: «علی صادقی کماکان داماد نورالدین خانزاده می‌ماند.»

قرار بود اواخر شهریورماه این سریال تلویزیونی کلید بخورد؛ فرجی در این باره گفت: رسماً پیش‌تولید را شروع کرده‌ایم و مهرماه از کرمانشاه، فصل دوم «نون.خ» جلوی دوربین خواهد رفت.

فرجی در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به «نون.خ۲» تأکید کرد: بازیگران فصل اول همه هستند و همان‌طور که قبلاً گفتم چون نقش روحانی در قصه نیست هومن حاجی‌عبداللهی را نداریم. هنوز با بازیگر جدیدی قرارداد نبسته‌ایم اما احتمال اضافه شدن بازیگران کمدی سینمایی و بومی زیاد است که در هفته‌های بعد مشخص می‌شود.

وی در خصوص قصه فصل دوم «نون.خ» گفت: می‌دانید که فصل دوم سریال در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. قصه در حال تکمیل شدن است؛ ماجراهای نورالدین جذاب و فضای جدیدی پیدا خواهد کرد.

تهیه‌کننده سریال «نون.خ» در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش گروه «نون.خ» بر کاری با محتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون.خ ۲» ۲۵ قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها