خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی فراخوانی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا- گنجینه معرفتها برای حضور در مراسم محوری یوم ا... نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، دعوت بعمل آورد.

مردم خراسان شمالی به آیین گرامیداشت ۹ دی فراخوان شدند

به گزارش قدس آنلاین، متن فراخوان:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ماندگار و عظیم یوم ا... ۹دی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی که مملو از بصیرت، لحظه شناسی و غیرت دینی بود؛ حقیقتا تجلی قدرت حق تعالی و روح معنوی حاکم بر قلب های مسلمین و مومنین بود که مردم همیشه درصحنه، انقلابی و عاشورایی نوای لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین را در آسمان میهن عزیز طنین انداز کرد و بساط فتنه و تزویر را برچید.

مردم مومن و خداجوی استان خراسان شمالی در کنار افتخاراتی همچون هشتم و نهم دی ماه۱۳۸۸و ۱۳دیماه ۹۶؛ در حوادث اخیر نیز با وجود تنگناها و معضلات اقتصادی اما مرزهای خود را با آشوبگران و معاندین جدا کردند و منتهای بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشته و ثابت کردند هیچ غباری و هیچ فتنه ای نخواهد توانست آنان را از مدار ولایتمداری خارج کند و در سالروز حماسه ماندگار نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم نهم دی در جای جای این استان شهید پرور بار دیگر ضمن به نمایش گذاشتن صلابت و همدلی خود با امام و مقتدای خود تجدید عهد خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت سالروز این حادثه عظیم و مانا،  از عموم مردم فهیم، مومن و ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می نماید تا با حضور معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی که در سراسر استان برگزار خواهد شد؛ زینت بخش این حماسه باشکوه باشند.

مراسم محوری یوم الله ۹دی مرکز استان روز دوشنبه؛۹ دی ماه سال جاری با تجمع در میدان شهید در ساعت ۹صبح برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها