مالک باشگاه شهر خودرو گفت: با وجود اینکه یک باشگاه خصوصی هستیم اما در کنار سه باشگاه دیگر به طور کامل روی موضع خود هستیم و به هیچ وجه خارج از ایران بازی نمی‌کنیم.

خارج از ایران بازی نمی‌کنیم

قدس آنلاین: فرهاد حمیداوی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صدور بیانیه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدارهای پلی‌آف در کشور امارات گفت: نمی‌دانیم این سیاست کنفدراسیون فوتبال آسیا که به سمت سعودی‌ها غَش کرده است، از کجا نشات می‌گیرد اما شک نداریم که عین بیعدالتی است.

وی افزود: ما میزبان بودیم. ابتدا گفتند که قطر میزبان است و سپس امارات را به عنوان میزبان مسابقه انتخاب و معرفی کردند. این سیاست از دید ما به طور کامل غلط است.

مالک باشگاه شهر خودرو تاکید کرد: اگر ما میزبان هستیم و قرار است بازی در کشور ثالث برگزار شود، پس ما باید کشور بی‌طرف را انتخاب کنیم و اینکه خودشان می‌برند و می‌دوزند و برای خود رای صادر می‌کنند عین بیعدالتی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در طول سال ۳۲ میلیون توریست در مشهد داریم که از سرتاسر دنیا و کشورهای عربی مانند بحرین، کویت، قطر به این شهر مقدس سفر می‌کنند و تاکنون کوچکترین مشکلی نداشتیم. به طور قاطع با تصمیم ای‌اف‌سی مخالف هستیم.

حمیداوی گفت: با وجود اینکه یک باشگاه کاملا خصوصی هستیم اما در کنار سه باشگاه دیگر به هیچ وجه به این ظلم و بی عدالتی کنفدراسیون فوتبال آسیا تن نخواهیم داد و مقابل این تصمیم ایستادگی می‌کنیم و تمام عواقب آن را نیز می‌پذیریم و به هیچ وجه در کشور دیگر بازی نمی‌کنیم.

وی در مورد خبر روز گذشته مبنی بر سفر نمایندگان باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی برای پیگیری موضوع و اینکه آیا امیدی به شکسته شدن این رای وجود دارد یا خیر نیز  اضافه کرد: ما همیشه امید داریم اما کمترین هدف‌مان از این سفر این است که صدای مردم ایران را به گوش مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم و علاوه بر این ببینیم سر منشا این بی عدالتی و ظلم کجا است.

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: اگر ما به این رای تن بدهیم، یک هفته بعد اعلام می‌کنند که تیم ملی ایران هم در زمین ثالث بازی کند و این ظلم‌ها ادامه‌دار خواهد شد. باید یک جا به طور قاطع مقابل این زورگویی‌ها ایستاد. بنابراین اگر بخواهیم در زمین ثالث بازی کنیم یعنی قبول کردیم ایران ناامن است و برای حفظ اقتدار و عزت ایران به هیچ وجه زیر بار این تصمیم ظالمانه نخواهیم رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها