همدان- رئیس شورای اسلامی شهر همدان بهانه و طرح جدید از سوی سرمایه‌گذار پروژه «میدان‌بار» را قابل پذیرش ندانست و گفت: سرمایه‌گذار پروژه را تحویل ندهد پیگیری قانونی خواهیم کرد.

سرمایه‌گذار «میدان‌بار» پروژه را تحویل ندهد پیگیری قانونی خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان ، کامران گردان رئیس شورای شهرر همدان ،در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با بیان اینکه یکی از مدافعان هولدینگ و سرمایه‌گذار هستم اظهار کرد: به طور حتم با این اقدام امور سرمایه‌گذاری در راستای تأمین منافع شهر و مردم به سرانجام برسد.

وی گفت: در حوزه عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌وبار جدید همدان تلاش داشتیم تا تمام موانع پیش‌رو را رفع کنیم و قصد بر این است تا مشکلات حل شود؛ اما انتظار می‌رود پیشرفت کار پروژه مناسب باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدام بیش از وظیفه در این پروژه سرمایه‌گذاری افزود: تاکنون تمام درخواست‌های سرمایه‌گذار به هر شکل ممکن، تأمین شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار نیز اعلام کرده اگر پروژه میدان بار جدید تا خردادماه سال آینده پیشرفت خوبی نداشته باشد، باید خلع ید سرمایه‌گذار صورت گیرد گفت: باید به وعده خود عمل نمی‌کنیم.

گردان ضمن اخطار قاطعانه شورای شهر به سرمایه‌گذار پروژه بزرگ میدان میوه و تره‌وبار، اظهار کرد: قرار بود این طرح یک ساله به اتمام برسد؛ اما طی هشت ماه پیشرفت فیزیکی خوبی را شاهد نبودیم.

وی تأکید کرد: در صورت عدم برخورداری از پیشرفت مناسب پروژه تا خردادماه سال آینده، اجازه ادامه کار را نخواهیم داد و به صورت قانونی، موضوع را پیگیر خواهیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بهانه و طرح جدید از سوی سرمایه‌گذار را پذیرفتنی ندانست و تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم مشکلات رکود بازار میدان‌بار یزد در همدان هم رخ دهد.

برچسب‌ها