ژیائومی از شارژر فندکی جدید خود با بهره مندی از فناوری ۱۸ واتی شارژ سریع رونمایی کرد.

شارژر خودروی فندکی ۱۸ واتی ژیائومی راه اندازی شد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی در حال گسترش لوازم جانبی خود در تمام زمینه ها است، در دسامبر سال ۲۰۱۸ ، این برند Mi Car Charger Basic خود را راه اندازی کرده بود و اکنون جانشین دستگاه قبلی را با نام Mi Car Charger Pro ۱۸W معرفی کرده است.

این دستگاه دارای مشخصات و ویژگی های به روز شده است و دیروز شیائومی نیز پاوربانک Mi Mi Wireless خود را در هند راه اندازی کرده است. بیایید نگاهی به Mi Car Charger Pro ۱۸W بیندازیم.



مشخصات Mi Car Charger Pro ۱۸W

دستگاه Mi Car Charger Pro ۱۸W جدید در مقایسه با Car Charger Basic قبلی متفاوت است. این محصول با یک طراحی ممتاز فلزی همراه است و در رنگ اصلی مشکی و نقره ای موجود است، یک چراغ LED Moonlight White در اطراف حلقه شارژر وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا درگاه ها و شارژرها را در تاریکی پیدا کنند.

همچنین Mi Car Charger Pro ۱۸W مجهز به محافظت چند لایه است که در برابر مسائلی مانند اضافه جریان برق ، اتصال ناموفق ، ولتاژ شدید ، تداخل الکترومغناطیسی و گرمای بیش از حد محافظت می کند و این دستگاه از قطعه برنجی با کیفیت بالا برای دفع بهتر گرما ساخته شده است.



گجت Mi Car Charger Pro ۱۸W سرعت شارژ سریع ۱۸W را از طریق دو درگاه USB ارائه می دهد، این گجت می تواند دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند ، تبلت ، کنسول های بازی قابل حمل و دوربین های دیجیتالی را شارژ کند، این شارژر از ویژگی های توزیع پورت هوشمند دوگانه برخوردار است که قادر است در هنگام استفاده از هر دو پورت ، هوشمندانه قدرت را به دستگاه ها توزیع کند.

قیمت شارژر Mi Car Pro ۱۸W

گجت Mi Car Charger Pro ۱۸W با تخفیف ۲۵ درصدی در دوران تخفیف ژیائومی با قیمت ۷۹۹ روپیه به فروش می رسد، اما بعد از اتمام زمان تخفیف با قیمت ۹۹۹ روپیه در دسترس خواهد بود.

این شارژر را می توان از mi.com خریداری کرد و با مدت ۶ ماه ضمانت همراه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها