۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
کد خبر: 707573

سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خود را متخصص حفظ تیم و صعود تیم‌های لیگ یکی دانست و گفت: قول می‌دهم ملوان در لیگ یک بماند.

میثاقیان: قول می‌دهم ملوان در لیگ یک بماند

به گزارش قدس آنلاین، اکبر میثاقیان در نشست خبری معارفه خود به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در سالن کنفرانس هتل سفید کنار با تقدیر از زحمات محمد احمدزاده سرمربی سابق این تیم اظهار کرد: بازی‌های سختی در پیش داریم که هر، کدام حکم یک فینال را دارد.

وی با بیان اینکه تنها راه موفقیت همدلی همه ارکان باشگاه است، افزود: همان‌گونه که به ابومسلم تعصب دارم به ملوان نیز تعصب دارم و من مرد روزهای سخت هستم.

 سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تأکید بر اینکه من متخصص حفظ تیم و صعود تیم‌های لیگ یکی هستم، بیان کرد: اگر یک بازی هم بود ملوان در لیگ یک می‌ماند و امروز  با توجه به بازیکنان خوب ملوان که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و همچنین هشت بازی پیش رو روزهای خوبی را در پیش داریم.

وی با ابراز امیدواری به تکمیل بازیکنان تیم فوتبال ملوان افزود: از خبرنگاران تقاضا دارم در روزهای آینده در تمرینات ملوان حاضر شوند تا تغییر روند تیم را ببینند.

میثاقیان با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه با تیم لیگ دومی شهرداری آستارا در هفته آتی گفت: اگر مشکلات مالی اجازه بدهد و شرایط مساعد باشد برای یک اردوی کوتاه به تهران خواهیم رفت تا با یک تیم لیگ برتری بازی کنیم تا در روحیه بازیکنان تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها