همدان - مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت :تسهیلات برای بازسازی، نوسازی و تجهیز به کشتارگاه های استان همدان پرداخت می شود.

پرداخت تسهیلات نوسازی و تجهیز به کشتارگاه های استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از زوابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان علیرضا مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار کرد :  مشکلات کشتارگاهی استان همدان بررسی شده است،که یکی از مشکلات اساسی کشتارگاه‌ها تأمین اعتبار برای بازسازی و نوسازی واحد است.

قراگوزلو افزود:  مقرر شده بدون هیچ گونه سقفی تسهیلات لازم برای بهسازی و نوسازی و تجهیز کشتارگاه‌ها و یا تأمین سرمایه در گردش این واحدها پرداخت شود که این اعتبارات از دو خط مکانیزاسیون کشاورزی و صنایع تأمین اعتبار می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای رسالت خود برای برنامه‌ریزی و هماهنگی بین صنعت طیور استان همدان اقدام شده با توجه به نقش کشتارگاه‌ها از نظر اقتصادی و بهداشتی فرصتی به آنها داده شده تا بدون هیچ گونه سقفی در راستای ارتقا کیفیت مرغ‌های کشتار شده تلاش و نسبت به ارائه درخواست تأمین تسهیلات اقدام کنند.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: کشتارگاه‌هایی که تا آخر خردادماه درخواست خود را ارائه دهند مشکلی برای تأمین اعتبار آنها وجود نخواهد داشت.

برچسب‌ها