نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان رضوی گفت: متاسفانه استان و بویژه شهر مقدس مشهد وضعیت خوبی از لحاظ ویروس کرونا ندارند و آمار افراد مبتلا به این ویروس روز به روز در حال افزایش است.

آمار افراد مبتلا به کرونا در خراسان رضوی در حال افزایش است/در صورت نیاز بیمارستان جدیدی به بیماران کرونایی مشهد  اختصاص پیدا خواهد کرد

محمد حسین بحرینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: سامانه اطلاع رسانی وضعیت کرونا در خراسان رضوی  ویژه اصحاب رسانه طی دو روز آینده آغاز بکار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، چگونگی ورود به این سامانه و بیان پرسش در مورد آخرین وضعیت ویروس کرونا به اطلاع مسئولان هر رسانه خواهد رسید تا سوالات خود را به صورت روزانه در این سامانه درج و پاسخ های آن را دریافت کنند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: متاسفانه خراسان رضوی  و بویژه شهر مقدس مشهد وضعیت خوبی از لحاظ ویروس کرونا ندارند و آمار افراد مبتلا به این ویروس  روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم دستورالعمل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند، ادامه داد: در حال حاضر و تا همین لحظه که من با شما  صحبت می کنم تمام بخش‌های بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) و  بیمارستان شریعتی مشهد با ظرفیت کامل به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است اما اگر آمار مبتلایان روند افزایشی خود را همچنان ادامه دهد به ناچار باید  یک بیمارستان دیگر را برای این منظور  اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها