دادستان عمومی و انقلاب کاشمر از پلمب 2 کافه و کافی‌شاپ متخلف و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی کاشمر نظارت و برخورد با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، تشدید می شود.

پلمب دو کافه و کافی‌شاپ متخلف در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا طالعی اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی کاشمر و نیز در راستای اعمال محدودیت‌های اعلام‌شده مبنی بر تعطیلی برخی از صنوف، در بازرسی انجام‌شده اکیپ‌های نظارت بر فعالیت صنوف در سطح شهرستان، ۲ کافه و کافی‌شاپ که نسبت به رعایت دستورات بهداشتی و توصیه‌های اصناف بی‌توجه بودند، پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر با اشاره به اینکه د راستای اعمال محدودیت‌های اجتماعی توسط ستاد مبارزه با کرونا، طرح تشدید نظارت بر فعالیت اصناف در دستور کار ادارات صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف قرا گرفته است، افزود: اکیپ نظارتی دو کافه و کافی‌شاپ که هر دو فاقد پروانه صنفی بودند و یکی از آن‌ها نیز بدون توجه به توصیه‌ها و هشدارهای داده‌شده میزبان برگزارکنندگان یک مراسم جشن تولد بود را با هماهنگی انجام‌شده تعطیل و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری کردند.

وی بابیان اینکه تمامی صنوف موظف به پرهیز از انجام رفتارهای پرخطر و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هستند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که به اذعان متولیان امر در شهرستان ظرفیت بیمارستان کاشمر به جهت پذیرش بیماران کرونایی در حال پر شدن است، ضرورت دارد همه مردم مدیریت رفتاری داشته باشند تا بیش از این شاهد به خطر افتادن جان یکدیگر نباشیم.

طالعی با تأکید بر اینکه در راستای فراهم کردن شرایط امن و جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا با متخلفین به‌صورت جدی برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از برگزاری اجتماعات، کمک کنند تا زنجیره این ویروس قطع و آسیب‌های ناشی از آن به حداقل برسد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر با اذعان به اینکه تنها در سایه همراهی و همکاری همه مردم و صنوف می‌توان با این ویروس منحوس مقابله کرد، ادامه داد: تا بازگشت شرایط و خروج از شرایط بحرانی، طرح تشدید و نظارت بر رفتار صنوف ادامه دارد و افرادی که نسبت به این توصیه‌ها و هشدارها بی‌تفاوت باشند برخورد جدی خواهد شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها