۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 738796

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش برابر تراکتور می‌توانست با گل‌های بیشتری برنده شود.

گل‌محمدی: این برد تقدیم به روح انصاریان

قدس آنلاین: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تراکتور اظهار کرد:‌ من فوت علی انصاریان را به همه فوتبال‌دوستان، ‌جامعه ورزش و هنر و خصوصا خانواده عزیز و مادرش تسلیت می‌گویم. امیدوارم روحش شاد باشد. این پیروزی را به روح عزیزش تقدیم می‌کنیم. ان‌شاءالله روحش همیشه در آرامش باشد. 

او درباره بازی هم گفت: بازی سختی بود. تراکتور همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده است و بازی کردن برابرش همیشه سخت بود. امروز بازیکنان ما خیلی با تمرکز بالا و انرژی بازی کردند. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری برنده شویم. یکی از بهترین بازی‌های ما تا اینجای کار بود. بازیکنان هم در حمله و هم در دفاع تمرکز خوبی داشتند. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و به آن‌ها تقدیم می‌کنم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز خیلی خوب بازی کردند. واقعا باعث افتخار هواداران هستند. با تمام مشکلاتی که داشتند و دارند کار را با قدرت جلو می‌برند و از مشکلات خیلی خوب عبور می‌کنند. از همه کسانی که برای این بازی تلاش کردند، خصوصا از داورها تشکر می‌کنم. تیم داوری روز خوبی داشت و قوی بود. برای تراکتور در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: یکی از کارهای خوبی که در بازی امروز شاهد بودیم حفظ توپ در زمین حریف بود و توانستیم با تعویض منطقه بازی، بازی را در اختیار بگیریم و موقعیت هم گیرمان آمد. هم از کناره‌ها و هم از عمق حریف به موقعیت رسیدیم. تعویضی هم که کردیم خیلی خوب بود و توانستیم بازی را مدیریت کنیم. می‌توانستیم به تعداد گل‌هایمان اضافه کنیم. بازیکنان جایگزین تواسنتند وظایف خودشان را انجام بدهند و تعویض‌های ما خیلی خوب جواب دادند، مخصوصا عالیشاه که خیلی خوب بازی را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها