سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جعل خبر درباره واردات و توزیع واکسن فایزر مضحک است، دشمنان نظام مدام به دنبال نشر خبرهای جعلی هستند.

خبر واردات و توزیع واکسن فایزر واقعیت دارد؟

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رئیسی در گفت وگوی تلویزیونی افزود: واکسیناسیون کرونا طبق برنامه و فقط در شبکه بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت انجام خواهد شد، هیچ مسئول و هیچ فردی خارج از برنامه واکسیناسیون ملی واکسن نخواهد زد و مردم به خبرهای جعلی توجه نکنند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید رسانه های معاند و دشمنان نظام از این خبرهای مضحک و خنده دار را منتشر می کنند و خوشحالیم که دشمنان نظام نادان و کم عقل هستند. یک روز گفتند، بیماری را در ایران دیر اعلام کردند، یک روز گفتند، بیماری در ایران چقدر بالاست، حالا خودشان درگیر هستند، بعد گفتند چرا واکسن نمی خرید و کمپین واکسن بخرید راه انداختند. همه اینها تمام شد، حالا دنبال این خبرهای جعلی افتاده اند که واکسن فایزر وارد شده یا از این قبیل خبرهای مضحک.

رئیسی گفت: وزارت بهداشت برای واکسیناسیون برنامه دارد و هیچ فردی و هیچ مسئولی خارج از برنامه تدوین شده واکسن نمی زند، حتی برای ویال های خالی واکسن های تزریق شده هم برنامه داریم. ویال های خالی واکسن هم طبق پروتکل معدوم می شوند، بنابراین حتی ویال خالی واکسن هم دست هیچ کسی در ایران دیده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها