دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با اشاره به تعدد و حجم بالای آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گفت:آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با معرفی نفرات برگزیده، ۲۷ اسفند ماه در مشهد برگزار می‌شود.

تعدد آثار ارسالی اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی را به تأخیر انداخت/ ۲۷ اسفندماه معرفی نفرات برتر

به گزارش قدس آنلاین،  عباس محمدیان در مشهد اظهار کرد: اگرچه پیش‌ازاین قرار بود آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی هم‌زمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در مشهد برگزار شود، اما به دلیل حجم گسترده و تعداد زیاد آثار ارسالی این مهم به تأخیر افتاد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با اشاره به ۲ روز تمدید مهلت ارسال آثار افزود: آثار ارسالی به پنجمین دوره این جشنواره نسبت به ادوار گذشته، افزایش چشمگیری داشته است به‌طوری‌که شاهد حضور پررنگ خبرنگاران و فعالان رسانه و فضای مجازی از مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی بودیم.

محمدیان با تأکید بر اینکه به دلیل شرایط کرونایی، در امر برگزاری آئین اختتامیه با محدودیت‌هایی به لحاظ پذیرش دعوت‌شدگان مواجه هستیم، یادآور شد: آئین معرفی برگزیدگان جشنواره ۲۷ اسفندماه با حضور میهمانان و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود که متعاقباً جزئیات و نحوه دعوت نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها