تیم ملی سیزده روز دیگر نخستین بازی خود را در بحرین و در چارچوب انتخابی جام جهانی مقابل هنگ کنگ برگزار می‌کند.

شمارش معکوس تا ماراتن مرگ و زندگی/ تیم ملی در انتظار استقلال و پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، با برگزاری بازی‌های معوقه از لیگ برتر ایران و مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس با رقبای خود که در بین سایر تیم‌ها بیشترین بازیکن ملی‌پوش را دارند، دراگان اسکوچیچ فهرست بازیکنان مدنظر خود برای حضور در تیم ملی را اعلام خواهد کرد.

بازی‌های معوقه لیگ‌برتر سوم خرداد برگزار می‌شود و نیمه شب فهرست تیم ملی اعلام خواهد شد و بازیکنان تیم ملی چهارم خرداد خودشان را به کارفنی و بخش سرپرستی معرفی خواهند کرد. با توجه به حضور تعدادی از لژیونرها در این فهرست، اسکوچیچ به بازیکنان مدنظر خود اطلاع داده زودتر راهی ایران شوند تا از نخستین روز تمرین، تیم ملی را همراهی کنند.

*آغاز اردوی تیم ملی از چهارم خرداد

طبق برنامه، ابتدا تست‌ کرونا از تمام عوامل تیم ملی به عمل می‌آید و با مشخص شدن نتایج، تیم‌ملی نخستین جلسه تمرین خود را درآکادمی ملی فوتبال و در زمین شماره دو برگزار می‌کند.

تیم ملی نهایتا روز ششم خرداد راهی جزیره کیش می‌شود و اولین جلسه تمرین خود را در هم در ساعاتی پایانی روز و هنگام خنک شدن هوا، در ورزشگاه المپیک کیش برگزار خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی در تمام روزهای اقامت در جزیره کیش در ساعاتی پایانی شب برگزار می‌شود تا ملی‌پوشان از نظر زمانی و آب‌وهوا در شرایط مشابه با محل برگزاری مسابقات در بحرین قرار بگیرند. به همین علت نور ورزشگاه جزیره کیش تقویت شده تا مهم ترین دغدغه اسکوچیچ در کنار زمین چمن، مرتفع شود.

*تزریق دوز اول و دوم واکسن

پس از منفی شدن تست کرونا، لژیونرهایی که تاکنون در کشورهای محل فعالیت خود واکسن کرونا را دریافت نکرده باشند، نخستین دوز از این واکسن را دریافت خواهند کرد. همچنین گروهی که بیستم خرداد در تهران مرحله نخست واکسیناسیون را پست سر گذاشته‌اند، در جزیره کیش، دومین دز را تزریق می‌کنند.

*پرواز به بحرین

اردوی ایران در جزیره کیش تا دهم ادامه دارد و در همین روز، تیم ملی با پروازی اختصاصی راهی منامه، پایتخت بحرین خواهد شد و اولین مسابقه خود را هم روز سیزدهم خرداد مقابل هنگ کنگ برگزار می‌کند که با توجه به شرایط رقیب، یک دست‌گرمی برای بازی با بحرین، در دومین دیدار است.

تیم ملی پس از رسیدن به بحرین، تست‌های کرونا را پشت سر خواهد گذاشت و تمرینی را در فضای بسته انجام خواهد داد. شاگردان اسکوچیچ روزهای یازدهم و دوازدهم خرداد را در زمین تعیین شده از سوی کشور میزبان تمرین خواهند کرد و روز سیزدهم به مصاف هنگ کنگ می‌روند.

ایران در ادامه در روزهای هفدهم با بحرین، بیست و یکم با کامبوج و بیست و پنجم با عراق دیدار می‌کند و در صورت پیروزی در تمام بازی‌های خود، بحران را پشت سر می‌گذارد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله سوم انتخابی جام جهانی می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها