عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ضمن انتقاد از قطعی برق در پایتخت گفت: بیش از ۴۰ درصد مصرف برق مربوط به بخش صنعتی است نه خانگی.

 ادامه انتقادها از قطعی برق در پایتخت/ چرا منطقه ۲۲ جزو پرمصرف ترین های برق است؟

قدس آنلاین؛ زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره قطعی برق در پایتخت گفت: شورای شهر تهران نسبت به قطعی برق پایتخت در مناطق مختلف شاکی است و این مسأله عواقب و خسارات مختلفی برای شهروندان دارد.

نژادبهرام گفت:‌ نورپردازی در شهر و روشنایی امنیت را افزایش می‌دهد و ما نگران از قطعی برق در معابر شهری هستیم مسوولان مربوطه در وزارت نیرو باید هرچه بیشتر به این موضوع بپردازنند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود منطقه ۲۲ جزو سازمان‌ها و بخشی‌هایی است که بیشترین مصرف برق را در تهران دارد، گفت: من مستندی در این زمینه دریافت نکرده‌ام ولی به هر حال منطقه ۲۲ دارای برج‌های فراوانی است که از نظر تجهیزات گرمایشی، سرمایشی و استفاده از آسانسور ممکن است مصرف برق بیشتری داشته باشد البته ناگفته نماند که سکونت در این منطقه به صورت کامل انجام نگرفته و هنوز فضاهای خالی زیادی وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده مصرف برق را اگر در ۴ بخش خانگی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در نظر گیریم بیش از ۴۰ درصد آن مربوط به بخش صنعتی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها