معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فرهنگسراهای مشهد در دهه کرامت سال جاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی مناسبی را با محتوای زیارت برای شهروندان و زائران امام رضا(ع) برگزار می کنند.

 برنامه های فرهنگی فرهنگسراهای مشهد در دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده گفت: همزمان با دهه کرامت و انتخابات ۲۸خرداد ماه  ، فرهنگسراهای شهر مقدس مشهد برنامه ها و مسابقات فرهنگی مختلفی را برای استفاده شهروندان و زائران امام مهربانی ها  برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: از جمله این برنامه ها می توان به جشنواره عکس موبایلی فرهنگسرای انقلاب  با عنوان حماسه حضور و با هدف ثبت لحظه های ماندگار حضور در پای صندوق رای و مشارکت در انتخابات  اشاره کرد و شهروندان مشهدی که تمایل به حضور در این جشنواره را داشته باشند می توانند  عکس های خود با را در سه موضوع،  نگاه خلاقانه به انتخابات، سیمای انتخابات در شهر مشهد و حضور پرشور مردم ، ایران همدل را به نشانی تلگرام و  اینستاگرام این فرهنگسرا   Farhangsara_enghelab۱۴۰۰@   و یا شماره تلفن ۰۹۳۷۴۸۲۹۳۴۷ در واتساپ  تا ۳۰خرداد ماه ارسال کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد  با بیان اینکه شهروندان می توانند با مراجعه به نشانی  https://t.me/farhange_shahr از برنامه های فرهنگسراهای مختلف شهر مشهد اطلاع پیدا کنند، افزود: همچنین فرهنگسرای نصرت نیز مسابقه بزرگ عکاسی نقش بهشت را برای این دهه  برگزار می کند، از این رو افراد می توانند عکس های خود با حرم مطهر رضوی را در قالب فردی یا خانوادگی به همراه مشخصات کامل خود تا اول تیرماه سال جاری  به آدرسHf-faghihi@ ارسال کنند. 

اسماعیل زاده ادامه داد: همچنین فرهنگسرای ترافیک نیز مسابقه مجازی کتابخوانی با عنوان روضه رضوان را در این دهه برگزار می کند  که شهروندان مشهدی با مراجعه به کانال این  فرهنگسرای به نشانی farhangsaraye_traffic@ می توانند از جزئیات این مسابقه اطلاع پیدا کنند.

وی بیان داشت: فرهنگسرای امت نیز همزمان با میلاد امام مهربانی ها برنامه ای با عنوان زیارت نیابتی را اجرا می کند . در این برنامه نخبگان مشهد به نیابت از شخصیت های برجسته دنیا ، زیارت های نیابتی در حرم مطهر رضوی را انجام و سپس فایل تصویری آن توسط فرهنگسرا برای این افراد ارسال می شود.

اسماعیل زاده ادامه داد: فرهنگسرای حجاب  نیز مسابقه دلنوشته به امام مهربانی ها را در  دهه کرامت برگزار می کند و شهروندان مشهدی که تمایل به حضور در این مسابقه را داشته باشند می توانند  تا تاریخ اول تیرماه سال جاری  دلنوشته های خود به ساحت امام رئوف ، امام رضا (ع)  را به آدرس hejabexpert@  ارسال کنند.

وی افزود: فرهنگسرای فناوری و رسانه  نیز مسابقه عکاسی یاد حرم را در طول دهه کرامت امسال برنامه ریزی کرده است تا به قید قرعه به ۸ عکس برتری  که توسط شهروندان از زیارت امام مهربانی ها به نشانی تلگرام فرهنگسرا  bma۷۴@ ارسال شود هدایای نفیسی اهدا کند.

وی ادامه داد: همچنین فرهنگسرای امربه معروف و نهی از منکر نیز مسابقه زیارت قبول را برای دهه کرامت در حال برگزاری دارد و   شهروندان مشهدی و زائران امام رضا(ع) که تمایل به حضور در این مسابقه را داشته باشند می توانند دلنوشته ای  در وصف امام رضا(ع)  را تهیه و  فایل صوتی آن را حداکثر در دو دقیقه  تا دوم تیرماه  به نشانی farhangmarof@ ارسال کنند.

اسماعیل زاده ادامه داد: این فرهنگسرا مسابقه دیگری نیز با عنوان سروده های خورشید را نیز در حال اجرا دارد و  شهروندان مشهدی و زائران امام رضا(ع) که تمایل به حضور در این مسابقه را نیز داشته باشند می توانند دلنوشته ای  در وصف حضرت معصومه (س)  را تهیه و  فایل صوتی آن را حداکثر در دو دقیقه  تا دوم تیرماه  به نشانی farhangmarof@ ارسال کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها