همدان- استاندار همدان گفت: حضور در پای صندوق اخذ رای یک تکلیف شرعی وسیاسی است.

حضور در پای صندوق اخذ  رای یک تکلیف شرعی وسیاسی است

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای برابر برنامه ریزی قبلی در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در خدمت مردم هستند و از ساعت هفت صبح امروز شروع به کار کردند.

شاهرخی افزود:  حضور در پای صندوق اخذ رای یک تکلیف شرعی و سیاسی است اظهار داشت: شرکت در انتخابات راه حل بسیاری از مشکلات موجود در جامعه است بنابراین باید به فرمان رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفت.

وی ادامه داد: مردم کشور به ویژه همدان با حضور چشمگیر و قدرتمند به تحقق هر چه بیشتر آرمان ها نظام و انقلاب کمک کرده و پاسخ محکم به خارج نشینان که حرف از تحریم می زنند و در صدد توقف حرکت انقلاب هستند، می دهند.

استاندار همدان گفت: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر پایبندی خود به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند.

شاهرخی حضور جوانان در همه عرصه ها را اثر بخش و راهگشا دانست و افزود: جوانان بعد از انقلاب از انرژی و توان بالایی برخوردار بوده و فرماندهی جنگ را عهده دار بودند.

وی اضافه کرد: امروز این جوانان با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای به گفته رهبری فرزانه انقلاب اسلامی جشن تکلیف سیاسی می گیرند که این حضور در تداوم کارها بسیار اثر بخش است.

شاهرخی از مردم خواست در این رویداد ملی، سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشند و کار رای دادن را به ساعت میانی موکول نکنند.

برچسب‌ها