رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار با هیأت سازمان ملل را دیداری بد خواند و ضمن اعلام اینکه رژیم صهیونیستی دنبال باج‌خواهی است، تصریح کرد، نشستی با سران گروه‌های فلسطینی برای اتخاذ گام‌های بعدی برگزار خواهد کرد.

 حماس پس از دیدار با هیأت سازمان ملل: نشست بدی بود؛ تل‌آویو باج می‌خواهد

قدس آنلاین: «تور وینسلند» فرستاده ویژه سازمان ملل در غرب آسیا امروز (دوشنبه) در رأس هیأتی وارد نوار غزه شد و با «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، السنوار پس از این دیدار گفت: با کمال تأسف هیچ قصدی برای حل بحران انسانی در غزه دیده نمی‌شود و رژیم اشغالگر جنایتکار در حال ادامه اعمال سیاست خود علیه ما، نوار غزه و اسرای ماست، این رژیم در تلاش است از ما به عنوان ملت فلسطین و مقاومت فلسطین در موضوع کاهش محاصره غزه باج‌خواهی کند.

وی ادامه داد: دیدار ما بد بود و ابدا مثبت نبود؛ به اطلاع هیأت سازمان ملل رساندیم که این امر (ادامه بحران انسانی در غزه)  را ابداً قبول نخواهیم کرد.

السنوار گفت: به هیأت مذکور گفتم که دیداری با سران گروه‌های ملی و اسلامی در نوار غزه برگزار خواهیم کرد تا گام‌های بعدی را مشخص کنیم، به نظر می‌رسد رژیم اشغالگر پیام ملت ما را نفهمیده است.

اخیرا، خبرگزاری «آناتولی» به نقل از منبعی فلسطینی گزارش کرد، طرف‌های بین‌المللی و عربی از سران مقاومت فلسطین خواسته‌اند تا به تلاش‌های دیپلماتیک برای لغو محاصره غزه فرصتی بدهند و مقاومت با این موضوع موافقت کرده است (جزئیات بیشتر).

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها