کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اکثریت اعضاء به طور رسمی در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) تشکیل جلسه داد و به بررسی معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور پرداخت.

تشکیل جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل موسسه فرهنگی  بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی با حضور در جلسه رسمی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تبیین سیاست‌های کلی فرهنگی موسسه پرداخت و گفت: مأموریت و رسالت این موسسه تحقق شعار «زندگی به سبک بندگی» است و آنچه می‌تواند در طراز فعالیت‌های آستان قدس رضوی قرار گیرد جریان سازی ناب فرهنگی است.

 حجت‌الاسلام علی اصغرعطاران طوسی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در حوزه سبک زندگی گفت: آستان قدس رضوی مصمّم است در خصوص تحول در عرصه سبک زندگی با ارائه راهبرد های موثر فرهنگی نقش آفرینی کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی بتواند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه سبک زندگی گام بردارد.

در ادامه عطاران حمایت مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل موزه مقاومت اسلامی، ایجاد مرکز پژوهش های مدیریت و حکمرانی در زیارتگاه شهید مدرس(ره) را خواستار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جریان این جلسه اظهارکرد: جلساتی که در سفرهای استانی برگزار می شود در ذیل کارگروه های مختلفی همچون ورزش و جوانان، جمعیت و تعالی خانواده، فضای مجازی و رسانه، بانوان و اصلاح ساختار برنامه و بودجه برگزار می شود که تاثیرگذاری زیادی را نیز به همراه دارد.

حجت الاسلام جواد نیک بین ادامه داد: اعضای این کمیسیون در گروه‌های چهار نفره با تشکل‌های تخصصی جلسه برگزار و برای رفع مشکلات و تصویب قانون یا رفع قوانین موجود عمل می کنند.

بازدید از موزه، مرکز اسناد و کتابخانه زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)، حضور در گلزار شهدای زیارتگاه شهید مدرس(ره) و ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها