به مناسبت هفته عفاف و حجاب، ویژه برنامه پرسمان دینی با عنوان «تنها نگاه خدا را دوست دارم» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

برپایی جلسات «پرسمان دینی» با موضوع حجاب در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، این ویژه برنامه از ۱۹ تا ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به مدت یک هفته با حضور کارشناسان دینی و اساتید حوزه و دانشگاه در مدرسه خیرات خان برگزار می‌شود.

یکی از برنامه‌های محوری این ویژه برنامه، دعوت از مشرف شدگان به حجاب برتر با عنوان «بانوان تغییر» است تا ضمن بیان خاطرات به تبیین زندگی قبل و بعد از انتخاب حجاب برتر و نقش حجاب در زندگی شخصی بپردازند.

همچنین از دیگر مباحثی که توسط کارشناسان مطرح حوزه خانواده در محافل پرسمان دینی تبیین و بررسی می‌شود معرفی آرایش‌ها و مدهای نوظهور و بیان معظلات و مشکلات آن برای جوانان است.

برگزاری مسابقه و اهدا جوایز به برگزیدگان، اهدا کتاب در حوزه عفاف و حجاب، پاسخگویی به سوالات دینی و احکام و... از دیگر برنامه‌هایی است که در این پرسمان دینی اجرا می‌شود.

ویژه برنامه پرسمان دینی حرم مطهر رضوی همه روزه در مدرسه خیرات خان به مباحث روانشاسی خانواده می‌پردازد و در مناسبت‌های خاص و ویژه با دعوت از کارشناسان دینی با رعایت کامل موازین بهداشتی میزبان بانوان است.

 

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها