همدان- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوردرمراسم افتتاح فاز اول مرکز جامع سرطان استان همدان گفت : ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های استان همدان اختصاص داده شده است .

افتتاح فاز نخست مرکز جامع سرطان استان همدان

به گزارش قدس آنلاین ، محمدباقر نوبخت درمراسم افتتاح فاز نخست مرکز جامع سرطان همدان اظهار کرد: در سفرقبلی که شهریورماه سال گذشته به استان با اصالت و فرهنگ همدان داشتم تعداد ۳۲ طرح و پروژه درشورای برنامه‌ریزی با ۳۴۵ میلیارد تومان اعتبارمصوب شد.

نوبخت افزود:  مرکز جامع سرطان به عنوان یکی از مواردی که از نظر علمی و فنی جایگاه داشت امروز افتتاح شد

وی ادامه داد:  در سفر قبلی احداث ۳ هزار واحد مسکونی برای افرادی که قدرت مالی برای تامین مسکن ندارند کلنگ‌زنی شد و امروز کلید ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی تحویل صاحبان آن می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: قبل از اتمام دولت دوازدهم ۸۰ میلیارد تومان باقیمانده به پروژه‌ها اضافه می‌شود تا برای عمران و آبادانی استان صرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با تشکر از کادر بهداشت و درمان برای ایجاد زیرساخت‌ها و سرویس‌دهی در شرایط خاص اظهار کرد: اتفاقات خوبی در هشت سال گذشته استان رخ داده و بیش از ۴۰۰ پروژه در حوزه سلامت انجام شده است.

رشید حیدری مقدم گفت: با این پروژه‌ها در ۳۰ سال آینده در حوزه بهداشت اقدام خاصی نیاز نیست و با بهره‌برداری بیمارستان هزار تختخوابی به جز تجهیزات پیشرفته نیاز خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه آموزش گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان می‌تواند به عنوان مرجع اصلی در غرب کشور مطرح باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در فاز اول پروژه مرکز جامع سرطان یک‌هزار و ۸۰۰ متر افتتاح می‌شود و دو دستگاه به‌روز پرتودرمانی در این مرکز وجود دارد گفت: تمام فاز عمرانی با همکاری خانواده فرشچیان انجام شده است.

برچسب‌ها