۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 765207

دور مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در شهر اوفا روسیه به پایان رسید.

اسماعیلی فینالیست شد/ القوسی به رده‌بندی رفت

به گزارش قدس آنلاین، در پایان دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سعید اسماعیلی در وزن ۶۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و مرتضی القوسی در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه ۲ بر ۲ ادموند نازاریان قهرمان بزرگسالان اروپا از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ از سد نورسلطان بازاربایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر ارسلان بک سلیم اف از لهستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی دین ایسلام باماتوف از روسیه است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب دین کوشکار از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول مقابل اوگنی بایدوسوف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۵ و ضربه فنی فارس قالی از مصر را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مرتضی القوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل ایگناس بوکاسکاس از لیتوانی به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به با نتیجه ۲ بر ۱ هایک خلویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف پاول حلینچوک از بلاروس رفت و با قبول شکست برابر این حریف به دیدار رده بندی رفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها