دستیار دراگان اسکوچیچ می‌گوید در طول بازی با سوریه از راهنمایی‌های سرمربی تیم ملی که به علت ابتلا به کرونا شاید در بازی غایب باشد، بهره خواهد برد.

مربی تیم ملی: اسکوچیچ روزهای سختی را سپری کرده است

به گزارش قدس آنلاین، ماریو تات، مربی تیم ملی فوتبال ایران در غیاب دراگان اسکوچیچ که به علت ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، در نشست خبری بازی با سوریه حاضر شد و در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی به این دیدار می‌رسد و در صورت غیبت او چطور از راهنمایی‌هایش بهره خواهد برد گفت: آقای اسکوچیچ در ۱۵ روز گذشته روزهای سختی را سپری کرده و باور داریم که شرایط حضور در کنار زمین را دارد. اگر به علت بیماری در این بازی غایب بود، در طی بازی با او در تماس خواهیم بود. قطعا او بازی را نگاه می‌کند و می‌تواند به ما راهنمایی دهد. از طرفی به عنوان دستیار او تمام کارها را می‌کنم. ۲۲ سال تجربه سرمربی‌گری دارم و قطعا مکالمات ما به درازا نمی‌کشد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با سوریه گفت: همانطور که می‌دانید فردا بازی مهمی داریم. برای این برهه سخت باید بجنگیم و به جام جهانی برویم. ۱۰ بازی داریم و باید بهترین نتیجه‌ها را بگیریم. همه چیز خوب است اما چند مصدومیت داریم که آن هم کار ما را سخت نمی‌کند.

این مربی کروات یادآور شد: همانطور که گفتم باید بازی فردا را ببریم و هر وقت باید وجود داشته باشد، کار سخت‌تر می‌شود. تیم ملی بسیار باکیفیت و با تجربه است و همانطور که در شرایط سخت بحرین نشان دادیم، توانستیم نتایج خوبی بگیریم. همه تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج تلاش می‌کنند. ایران به عنوان یکی از غول‌های آسیا به دنبال حضور در جام جهانی است و برای رسیدن به این هدف، به دنبال امتیاز همه بازی‌ها هستیم.

برچسب‌ها