۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
کد خبر: 767695

رشید مظاهری محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر سه بازیکنی بودند که از حضور در فرودگاه خودداری کردند و همین اتفاق باعث شد جنجال بزرگی در رسانه‌های خبری شکل گیرد که سه بازیکن استقلال به دلیل مشکلات مالی و اختلافات بر سر پرداختی‌های باشگاه در آستانه دیدار مهم با الهلال از همراهی آبی‌پوشان به امارات خودداری کردند.

البته این سه بازیکن در آخرین تمرین استقلال پیش‌از عزیمت به امارات نیز از حضور در تمرینات خودداری کردند و آشکارا  به فرهاد مجیدی پیغام دادند تا مادامی‌که مشکل مالی آن‌ها برطرف نشود همراهی با استقلال را نخواهند پذیرفت.

هرچند فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های همسو با سیاست‌های احمد مددی ماجرای عدم همراهی سه بازیکن استقلال در سفر به امارات را به نوعی ماست‌مالی کرد و مدعی شد این بازیکنان به دلیل مشکلات مالیاتی اجازه خروج از کشور را پیدا نکرده‌اند اما گفته می‌شود بر خلاف ادعای فریادشیران بسیاری از اعضای تیم مدیریتی باشگاه و کادر فنی استقلال در جریان این‌موضوع بودند.

اوج‌گیری تنش‌های مدیریتی و رویارویی بازیکنان با مدیران باشگاه سبب شد فرهاد مجیدی به‌صراحت به اعضای هیئت‌مدیره پیغام دهد با این شرایط هیچ ضمانتی برای کسب موفقیت در بازی برابر الهلال وجود ندارد به‌همین دلیل مسئولان باشگاه با عقب‌نشینی کاملاً حساب‌شده تلاش کردند موضوع مشکل مالی رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند را برطرف کنند تا این دو بازیکن به اردوی استقلال در امارات اضافه شوند اما مسئله مهم اینجاست که محمد دانشگر به‌هیچ‌عنوان حاضر به پذیرش شرایط باشگاه نیست و به‌احتمال بسیار زیاد از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد.درست مثل مظاهری که آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخته و فسخ کرده است.

دانشگر پس از فسخ قرارداد سال گذشته خود بندی را در قرارداد جدیدش با باشگاه استقلال قرارداد که در صورت داشتن پیشنهاد بازی در لیگ‌های غیرایرانی می‌تواند به‌صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

حالا نکته مهم و بدون پاسخ این است با شرایط کنونی و عدم پرداخت پیش‌قراردادها از سوی مدیریت باشگاه استقلال سایر بازیکنان چه تصمیمی در قبال مدیریت باشگاه خواهند گرفت. شنیده می‌شود بسیاری از بازیکنان استقلال از وضعیت مالی موجود در باشگاه به‌شدت ناراضی‌اند و در گفت‌وگو با فرهاد مجیدی به این مسئله اذعان داشته‌اند درصورتی‌که مشکلات مالی آن‌ها با بی‌تفاوتی مدیران باشگاه روبه‌رو شود قطعاً مسیری که دانشگر و مظاهری انتخاب کرده‌اند را در پیش خواهند گرفت.

برچسب‌ها