نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز ضمن یورش به نقاطی از کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.

یورش صهیونیستها به کرانه باختری/ بازداشت شماری از فلسطینیان

به گزارش قدس آنلاین، مهر به نقل از العهد نوشت:

سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. رسانه‌های خبری اعلام کردند که صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کرده‌اند.

طبق اعلام شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست در جریان یورش به کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. این درحالی است که روز گذشته ۶ اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی فرار کنند.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که ۶ اسیر فلسطینی از طریق حفر تونل توانسته‌اند از بند صهیونیست‌ها بگریزند. در میان اسرایی که موفق به فرار شده‌اند، نام «زکریا زبیدی» فرمانده سابق «کتائب شهدا الاقصی» از اردوگاه «جنین» دیده می‌شود.

طبق آخرین گزارش‌ها، درحال حاضر نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف زندان جلبوع به حالت آماده باش درآمده‌اند. صهیونیست‌ها هم اکنون بالگردهای خود را برای یافتن ۶ اسیر فلسطینی به کار گرفته‌اند.

زکریا الزبیدی، مناضل یعقوب نفیعات، محمد قاسم عارضه، یعقوب محمود قدری، ایهم فؤاد کمامجی و محمود عبد الله عارضه اسامی اسرایی است که موفق به فرار از زندان رژیم صهیونیستی شده‌اند. گفته می‌شود که به جز زکریا الزبیدی، دیگر اسرا وابسته به جنبش جهاد اسلامی هستند.

برچسب‌ها