رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به ادامه روند نزولی قیمت هویج گفت: هم اکنون قیمت این صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار به کیلویی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان رسیده است.

ادامه روند نزولی نرخ هویج/ قیمت به ۱۲ هزار تومان رسید

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی دارایی نژاد از کاهش قیمت هویج خبر داد و افزود: با افزایش عرضه قیمت این محصول نیز کاهش یافته و هم اکنون در میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت آن بین ١٠ تا ١٢ هزار تومان در هر کیلوگرم است.

به گفته وی قیمت هر کیلوگرم هویج باکیفیت ممتاز نیز ۱۴ هزار تومان است.

دارایی نژاد با بیان اینکه علت افزایش تقاضا برای محصولاتی مانند هویج و سیب، شیوع کرونا بوده است، گفت: به همین دلیل مصرف این دو محصول افزایش یافته البته با توجه به اینکه تولید سیب فراوان است، قیمت آن بالا نرفته اما هویج با افزایش قیمت مواجه بوده است.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به فصل سرما و افزایش عرضه، قیمت این صیفی متعادل‌تر می‌شود و به زیر ۱۰ هزار تومان می‌رسد.

دارایی نژاد همچنین با اشاره به ورود میوه‌های نوبرانه پاییزی به بازار گفت: نارنگی‌های موجود در بازار به دلیل اینکه زودتر از فصل چیده و رنگ آوری شده، برای سلامتی مضر است و نباید مصرف شود همچنین فصل برداشت نارنگی اول مهر ماه است.

وی قیمت هر کیلوگرم لیموشیرین را نیز بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار اعلام کرد و افزود: قیمت لیمو ترش سنگی نیز بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان و لیمو ترش میناب ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها