۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 768195

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی گفت: به زودی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده آغاز و «مست عشق» تا پایان سال آماده نمایش خواهد شد.

حسن فتحی «مست عشق» را آماده می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در ماه‌های گذشته مشکلاتی حقوقی برای فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی به وجود آمده بود و با توجه به این‌که راش‌های فیلم در اختیار  تهیه‌کننده ترک بود، اعلام شده بود قرار است این فیلم سینمایی در قالب سریال تدوین شود و به نمایش درآید تا جایی که تیزری هم بر همین مبنا برای پخش از یکی از شبکه‌های ترکیه منتشر شد.

این اتفاق با واکنش تند سازندگان فیلم «مست عشق» به‌ویژه حسن فتحی روبه‌رو شد و حالا خبر می‌رسد در نهایت با پیگیری‌های حقوقی انجام‌شده از طرف ایران این مشکل برطرف شده است.

 مهران برومند - تهیه‌کننده ایرانی این فیلم - در این‌باره به ایسنا خبر داد: اختلاف نظری که درباره میزان سهم مالکیت فیلم سینمایی «مست عشق» میان تهیه‌کنندگان ایرانی و ترک بروز کرده و موجب توقف ادامه‌ تولید و آماده‌سازی و اکران فیلم شده بود با کمک‌های ارزشمند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری ایران در استانبول حل و فصل شد.

او در ادامه گفت: بنابراین با انتقال صددرصد مالکیت فیلم به طرف ایرانی تمام راش‌های «مست عشق» به تهیه‌کننده ایرانی تحویل داده شده است و به زودی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده آغاز شده و مراحل فنی آماده‌سازی فیلم پیگیری خواهد شد و  «مست عشق» تا پایان سال آماده نمایش خواهد بود.

در «مست عشق» بازیگران سرشناسی از ایران و ترکیه بازی می‌کنند که به شهاب حسینی (در نقش شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا) و  هانده ارچل می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها