فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۴ فروند شناور حامل کالای قاچاق در خلیج‌فارس محدوده استان بوشهر خبر داد و گفت: از این شناورها ۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

۴ فروند شناور حامل ۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس در استان بوشهر توقیف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یدالله شرفی، با اشاره به اشرف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در برخورد با قاچاق کالا اظهار داشت: تمام سواحل و مرز دریایی در استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه‌روزی مرزبانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه کالاهای خارجی بدون اسناد معتبر قانونی و گمرکی قاچاق محسوب می‌شود افزود: در راستای حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از خسارت به زیرساخت‌های اقتصادی و اشتغال، برخورد با قاچاقچیان و ضبط کالاهای قاچاق در اولویت قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به شناسایی ۴ فروند شناور حامل کالای قاچاق در سواحل شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورها در بندر نخل‌تقی به ۴ فروند شناور تجاری حامل کالا قاچاق مظنون شده و آنان را متوقف کردند.

شرفی افزود: مأموران در بازرسی از ۴ فروند شناور توقیف شده کالاهایی شامل دوربین مداربسته، تلویزیون، لوازم جانبی، تلفن همراه، پوشاک، ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی کشف کردند.

وی کشف تجهیزات الکترونیکی، رایانه، لوازم خانگی، اسباب‌بازی، مواد غذایی و هزاران قلم کالای قاچاق دیگر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این محموله‌های قاچاق با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق را ۲۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها