سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانیم بازیکنانمان همیشه مرد روزهای سخت بوده اند و امیدوارم فردا هم یکی از روزهای خوب ما باشد.

گل‌محمدی:‌ امیدوارم فردا یکی از روزهای خوب پرسپولیس باشد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از میهمان نوازی مردم و فدراسیون تاجیکستان و همچنین ایرانی‌های مقیم این کشور که ما را مورد محبت قرار دادند، تشکر کنم. مشترکات فرهنگی و اجتماعی زیادی بین دو کشور وجود دارد و وقتی در تاجیکستان هستیم، احساس نمی کنیم در کشور غریبی هستیم.امیدوارم روابط حسنه‌ای که بین دو کشور وجود دارد، قوی تر شود.

وی ادامه داد: می دانیم در چه مرحله حساسی قرار داشته و باید با تیم پرانگیزه، جوان و پرتلاش بازی کنیم. برای رسیدن به این مرحله بازی‌های خوبی انجام دادیم و سختی زیادی کشیدیم. دوست نداریم خیلی راحت در این مرحله کنار برویم و برای مبارزه، جنگیدن و انجام یک بازی خوب وارد زمین می شویم. برگ برنده تیم ما تجربه خوب بازیکنان ما از دوره‌های قبلی لیگ قهرمانان آسیا است.  این تجربه می تواند خیلی به کمک ما بیاید. به تیم خوب مان ایمان و اعتقاد کامل داریم. می دانیم بازیکنان پرسپولیس همیشه مرد روزهای سخت بوده اند و امیدوارم فردا هم یکی از روزهای خوب ما باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی در تاجیکستان توضیح داد:  نزدیک به ۹۰۰ روز و نزدیک به سه سال است که به خاطر وضعیتی که وجود دارد و بحث تحریم‌ها و ویروس کرونا، خارج از خانه بازی می‌کنیم.  این موضوع شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس پر هوادارترین تیم آسیا است و نبود این هواداران بیشترین ضربه را به ما می‌زند. با این وجود پرسپولیس هستیم و همیشه برای بردن و کسب افتخار به خاطر هواداران‌مان جنگیده‌ایم. برای طرفدارانی که در ورزشگاه نیستند مبارزه می‌کنیم و تا آخرین نفس هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم بازیکنان ما هم انصافا در این چند سال نشان دادند تفکرات بزرگ، ذهنیت برنده و انگیزه بالا و اراده قوی دارند و توانسته‌اند این مشکلات را برطرف کنند.

گل‌محمدی تصریح کرد: از  استقلال تاجیکستان طبق فیلم‌ بازی‌های گروهی که در مرحله نهایی انجام دادند شناخت داریم. به این دلیل که دیدارهای اخیرش از تلویزیون پخش نمی‌شد و نمی‌دانم چه درباره دلیلش بگویم البته تیم جوان و با انگیزه‌ای است که خیلی خوب دفاع کرده و نظم خوبی در دفاع دارد قطعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:‌خیلی خوشحال هستم در این کشور حضور داریم. همه ما اینجا احساس غریبگی نمی‌کنیم روح و هدف ورزش دوستی بین ملت‌ها و دولت‌ها و ایجاد رفاقت است، همیشه شعار ما این است. دیدار فردا هم یکی از رویدادهای ورزشی است احترام زیادی به تیم حریف به خصوص به خاطر همزبان بودن قائل هستیم همه می‌دانیم فارسی یکی از زبان‌های شیرین و یکی از گویش‌های مهم دنیا است و همگی باید به این زبان افتخار کنیم.

وی افزود: فردا می‌تواند جشن خوبی برای دوستی بیشتر و ارتباط نزدیک‌تر بین دولت‌ها و ملت‌های ایران و تاجیکستان باشد. اولین بار است من و بازیکنانم اولین بار است مقابل یک تیم تاجیکستانی بازی می‌کنم.

گل‌محمدی در خصوص دفاع تیمی خوب استقلال تاجیکستان گفت:‌تیمی که خوب بازی می‌کند قطعا برنامه برای ضد حمله زدن دارد. طبق شناختی که از استقلال داریم این است که در حمله هم با سرعت و انتقال حمله خوب کار کرده و با استفاده از نفرات خوبی که در خط جلویش دارد تیم خیلی خطرناکی است .همه این مسائل را آنالیز کرده‌ایم از قدرت خط حمله و قدرت تیمی استقلال در دفاع اطلاع داریم اما راهکارهایی هم برای باز کردن این دفاع و  مهار مهاجمان حریف در نظر گرفته‌ایم امیدوارم فردا بتوانیم این راهکارها را اجرا کنیم.

برچسب‌ها