رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: جامعه ورزشی اصفهان همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس خون خود را برای کمک به همنوعان اهدا می‌کنند.

جامعه ورزشی اصفهان خون اهدا می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، احمد باقری مقدم با اشاره به طرح سراسری «اهدای خون جامعه ورزش و جوانان» در آستانه اربعین حسینی و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در استان اصفهان نیز این طرح برنامه‌ریزی شده و اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حرکت خداپسندانه و مثبتی است که در در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: باید توجه داشت که ذخایر خونی در کشور بر اساس اعلام سازمان انتقال خون نیازمند تقویت است و برای تحقق این امر ورزشکاران نیز همچون همیشه که در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند در این زمینه نیز مشارکت خواهند داشت.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه این طرح به همت هیئت پزشکی ورزشی استان و با همکاری همه هیئت‌های ورزشی اجرایی خواهد شد، ادامه داد: این برنامه به صورت جمعی و به صورت نمادین در روز ۳۱ شهریور در همه کشور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم که این حرکت در آینده نیز به صورت مستمر ادامه داشته باشد و چنانچه استقبال از این طرح خوب باشد با رایزنی با اداره کل انتقال خون زمان بندی لازم را برای حضور ورزشکاران انجام خواهیم داد.

باقری مقدم اضافه کرد: برای مشارکت ورزشکاران برای اهدای خون از همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی به ویژه رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده شده تا حضور حداکثری را داشته باشیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها