گرچه به نظر اختلافات احمد مددی و فرهاد مجیدی حل شدنی بوده و یکی از آنها باید از استقلال جدا شود اما با گزارش پرویز مظلومی و محدود کردن فرهاد مجیدی برای انتقاد از مدیران استقلال، بی شک فرهاد به فعالیت خود روی نیمکت استقلال ادامه خواهد داد.

فرهاد، احمد، پرویز و دیگران؛ سکانس آشفته یک استقلالِ معمولی

به گزارش قدس آنلاین، «فرهاد مجیدی در استقلال خواهد ماند یا جای خود را به مربی دیگری خواهد داد؟»

این پرسشی است که هواداران استقلال پس از حرف‌های اصغر ملکیان و احمد مددی مطرح کرده و می‌خواهند بدانند آیا او نیمکت تیم محبوبش را ترک کرده یا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

فرهاد، احمد، پرویز و دیگران؛ سکانس آشفته یک استقلالِ معمولی

رابطه فرهاد مجیدی و احمد مددی در طول ماه‌های گذشته با فراز و نشیب‌ها ی زیادی همراه بوده است،این چالش‌ها و حاشیه‌ها از همان روزهای اول همکاری‌شان نمود پیدا کرده و در پایان فصل به اوج خود رسید.

مدیرعامل و سرمربی استقلال بارها و بارها با یکدیگر درگیری کلامی پیدا کرده و این اختلافات به فضای رسانه‌ای کشیده شد،در روزهایی که استقلال امیدی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشت و سهمیه‌اش برای پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا حتمی شده بود مجیدی و بازیکنان آبی‌پوش تمرینات استقلال را تحریم کرده و با انجام مصاحبه‌های تند و آتشین خواهان جدایی مددی از سمت مدیریت تیمشان شدند.

شکست استقلال در فینال جام حذفی و از دست رفتن قهرمانی در این تورنمنت که مجیدی حساب ویژه‌ای رویش باز کرده بود باعث شد تا حدود زیادی سرمربی مغرور استقلال از موضع‌ خود کوتاه آمده و در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به حمایت از مددی بپردازد.

من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد. مسائل مالی مهم است اما عشق به پیراهن استقلال هم اهمیت دارد. اگر بازیکن بخواهد فقط به خاطر مسایل مالی در استقلال بماند را قبول ندارم و هر بازیکنی ناراحت است قرارداد را امضا نکند و نیاید. عشق به استقلال برایم اهمیت دارد و مهم است،هیچ بازیکنی حق ندارد برای استقلال شرط بگذارد و هر کس ناراحت است برود خانه‌اش و نیاید.

این جملاتی بود که فرهاد مجیدی بر زبان آورد تا آتش بس ‌میان این دو نفر برای مدتی بر قرار شود اما گویا این رابطه خوب همانطور که پیش‌بینی می‌شد دوام زیادی داشت.

مجیدی بار دیگر علیه مدیران استقلال طغیان کرد و در گزارشی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد مصاحبه قبلی‌اش را به خاطر برخی از فشارها و وعده‌ها عنوان کرد، او اش کرد که تعریف سری قبل از بعضی از مدیران و اسپانسر باشگاه با سفارش اطرافیان بوده و حرفهای دل سرمربی استقلال نبوده است. او چند بار به مدیران استقلال کنایه زد و نشان داد که از روند نقل و انتقالات باشگاه راضی نیست در حالی که در مصاحبه قبلی خود که با حضور همه خبرنگاران و گزارشگران انجام شد، حداقل دو بار از اسپانسر باشگاه و دوبار از مددی و سایر مدیران باشگاه به خاطر فعالیت‌شان در فصل نقل و انتقالات تشکر کرده بود!

استقلال به عربستان رفت و مقابل الهلال شکست خورد تا فضا این بار برای مدیران استقلال برای انتقاد از فرهاد مجیدی باز شود، اصغر ملکیان که علاقه‌مندی زیادی دارد جای مددی را در مدیرعاملی استقلال بگیرد در مصاحبه‌ای ادامه همکاری با سرمربی استقلال را منوط به نشست آینده حمایت مدیره این تیم دانست و اعلام کرد در صورتی مجیدی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که عملکردش مورد ارزیابی قرار گیرد.

فرهاد، احمد، پرویز و دیگران؛ سکانس آشفته یک استقلالِ معمولی

درست چند ساعت بعد از مصاحبه ملکیان این بار نوبت به مددی رسید تا در یک برنامه تلویزیونی از خجالت سرمربی شکست خورده‌اش درآید، او در ابتدا وقتی با این پرسش از سوی مجری برنامه روبرو شد که چرا با مجیدی اختلاف دارد با طعنه جواب داد: واقعا دلیل اختلاف مجیدی را نمی‌دانم، بی ثباتی را برنمی‌تابم و بهتر است آدم ثبات داشته باشد و رعایت اخلاق و کردار کند.

مددی در ماجرای جدایی قایدی پای مجیدی را وسط کشید و ادعا کرد مجیدی برای استراحت به دوبی رفته بودند. ما باهم در تماس بودیم که ایشان به من گفتند که شیخ الاهلی به دنبال جذب مهدی قایدی است اما این باشگاه یک میلیون دلار بیشتر بابت مهدی پرداخت نمی کند.در خصوص قایدی تاییدیه مجیدی را در صورتجلسه هیئت مدیره داریم که با فروش قایدی موافقت کرده است.

فرشید اسماعیلی دیگر سوژه‌ای بود که مدیرعامل استقلال از مجیدی انتقاد کند، او وی را متهم کرد که در شروه فصل نقل و انتقالات به باشگاه اعلام کرده است اسماعیلی تیم به هم زن است و نیازی به وی ندارد.

بعد از اینکه مصاحبه مددی به پایان رسید همه انتظار داشتند فرهاد مجیدی واکنش تندی به این اتفاقات داشته باشد اما  با انتشار یک استوری به هواداران استقلال وعده داد به زودی در یک برنامه تلویزیونی به تمامی این ماجراها پاسخ خواهد داد.

 فرشید اسماعیلی که از سوی مددی اخراج شده است  با انتشار یک پیام از سرمربی آبی‌ها نشان داد که شایعات پیرامون او صحت نداشته و در فهرست مدنظر مجیدی است. فرشید اسماعیلی دو تصویر از صفحه گفت‌وگوی واتساپی فرهاد مجیدی با ملکیان، رئیس هیات مدیره و مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال را منتشر کرد که نشان می‌دهد او در لیست سرمربی تیمش قرار داشته است.

فرهاد، احمد، پرویز و دیگران؛ سکانس آشفته یک استقلالِ معمولی

تصویر گفت‌وگوی مجیدی با مددی که فرشید اسماعیلی منتشر کرده، به این‌صورت است که سرمربی استقلال عنوان می‌کند «من این بازیکن حتما می‌خوام» که مدیرعامل باشگاه استقلال در جواب می‌گوید: «سلام فرهاد جان، وقت بخیر. امیدوارم سالم و تندرست باشی. هماهنگ می‌کنم. نگران نباش.

هنوز دقایقی از ادعای فرشید اسماعیلی نگذشته بود که مدیرعامل استقلال اسکرین کامل چت خودش با فرهاد مجیدی را منتشر کرد. او بخش های بالاتری از چت هایش با مجیدی را در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می دهد او درباره ابوالفضل جلالی به مجیدی اطمینان داده که برای جذبش اقدام می کند و مشکلی نیست.

فرهاد، احمد، پرویز و دیگران؛ سکانس آشفته یک استقلالِ معمولی

اگرچه به نظر می‌رسد اختلافات میان مددی و سرمربی کنونی آبی ها موضوعی حل شدنی نیست و یکی از آنها باید از استقلال جدا شود اما گفته می‌شود مهدی پاشازاده که به عنوان معاون ورزشی پا به استقلال گذاشته است این ماجرا را می‌خواهد مدیریت کند. او قصد دارد با طرفین جلسه و بعد نشست مشترکی را فراهم کند تا به اختلافات پایان دهد.

البته نقش پرویز مظلومی نیز در این ماجرا پر رنگ است، مدیرعامل درباره ادامه همکاری با مجیدی اعلام کرده بود بعد از دریافت گزارش فنی آقای پرویز مظلومی که هشت روز با تیم بودند و متاسفانه هتک حیثیتی هم برای‌شان صورت گرفت، با توجه به نظر هیات‌مدیره درباره آینده نیمکت تیم تصمیم خواهیم گرفت.

پرویز مظلومی اگرچه با مجیدی رابطه چندان خوبی ندارد اما در گزارشی که ظرف روزهای آتی به هیات مدیره خواهد داد می‌نویسد: استقلال با نظر مستقیم فرهاد مجیدی بسته و تمامی نفرات او جذب شدند و با توجه به اینکه امکان موفقیت استقلال وجود دارد بهتر است در این مقطع حساس همه به موفقیت استقلال کمک کرده و متحد و یکصدا به استقبال لیگ بیست و یک برویم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها