۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 769486

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: من به طور رسمی اعلام نکردم از انتخابات اتحادیه جهانی کناره‌گیری کرده‌ام.

سوریان: گفتم شرایط مناسب نیست

به گزارش قدس آنلاین، حمید سوریان درباره صحبت‌هایی که در خصوص کناره‌گیری‌اش از حضور در انتخابات اتحادیه جهانی شنیده می‌شود، عنوان کرد: این خبرها صحت ندارد و من به صورت رسمی اعلام نکردم بلکه در صحبت خصوصی با دوستان گفتم شرایط برای حضور در انتخابات مناسب نیست.

نایب رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: من ۴ -۳ جلسه‌ با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی داشتم اما در حالت کلی به خاطر ویروس کرونا شرایط تعاملی وجود نداشت. این صحبتی بود که من با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون داشتم. در مسابقات جهانی نروژ هم روسای فدراسیون‌های کشورهای مختلف حضور دارند و رایزنی‌ها را دنبال می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

سوریان در ادامه صحبت‌های خود در خصوص حذف میرزازاده از حضور در مسابقات جهانی نروژ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، عنوان کرد: با توجه به اینکه کسانی که به کرونا مبتلا می‌شوند بازه درمانی ۲۱ روزه دارند بنابراین میرزازاده به خاطر دوری از تمرینات شرایط ایده‌آلی نمی‌تواند داشته باشد به همین دلیل در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کند.

وی افزود: ورزشکار بودن، جوان بودن و ... دلیلی برای عدم ابتلا به کرونا نیست. اتفاقی است که پیش آمده، میرزاده واکسن هم زده بود اما علائم داشت که کرونای او مثبت شد. وی باید دوره درمان را طی کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها