مدیرعامل گاز شرکت گاز خراسان رضوی از برگزاری رویداد ایده تا اجرا با هدف مدیریت و بهینه سازی مصرف گاز طبیعی و رفع چالش های افت احتمالی فشار گاز در روزهای سرد سال با حمایت این شرکت خبر داد.

برگزاری رویداد ایده تا اجرا  بهینه سازی مصرف گازطبیعی در  خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از  شرکت گازخراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: کاهش شدت مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف انرژی پاک گاز طبیعی در بخش های مختلف مصرفی اعم از بخش های خانگی ، تجاری ، صنعتی ، نیروگاهی و ... به عنوان یکی از سیاست های اصلی مد نظر وزارت نفت و  شرکت ملی گاز ایران است.
وی افزود: در همین راستا شرکت گاز استان خراسان رضوی  از همه فعالان حوزه صنعت و اساتید و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور دعوت می نماید تا در رویداد بزرگ ایده تا اجرا مشارکت کنند.
به گفته افتخاری، محورهای این رویداد شامل اصلاح الگوی مصرف  گازطبیعی در فصول سرد سال، هوشمند سازی تجهیزات و مانیتورینگ مصرف، مدیریت پیامدهای قطعی گاز در فرآیندهای تولید (ذخیره سازی انرژی و کاهش ضایعات  ارتقای ایمنی صنعتی ) ، مدیریت مصرف بهینه انرژی، کاهش قیمت تمام شده، کاهش و تنظیم بارهای گرمایشی، جایگزینی تجهیزات فرسوده و کم بازده، استفاده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات در خصوص مدیریت مصرف نظیر فضای مجازی، اینترنت اشیا و بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر نظیر بیوگاز و انرژی خورشیدی است.
مدیرعامل گاز شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: حوزه های ایده پردازی رویداد ایده تا اجرا شامل صنایع با اولویت صنایع انرژی بر همانند فولاد، سیمان، لبنی و...، مشترکین کشاورزی و دامداری شامل گلخانه ها و مرغداری ها و ساختمان های مسکونی، اداری  و تجاری است.
افتخاری اضافه کرد: ایده‌های برتر این رویداد علاوه بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر، مورد حمایت شرکت گاز استان خراسان رضوی و تامین اعتبار پژوهشی برای اجرای ایده خواهند شد.
وی افزود: علاقمندان به حضور در رویداد ایده تا اجرا می توانند از طریق تماس با تلفن های ۳۷۰۷۲۶۲۴-۳۰۷۰۷۲۶۲۱ با پیش شماره ۰۵۱ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها