۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 772103

خروج زودهنگام خداداد عزیزی از مجموعه شهرخودرو نشان از رونمایی از شرایط نگران کننده این تیم در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر دارد، هرچند خداداد عزیزی سعی کرد خداحافظی بدون حاشیه ای از مجموعه شهرخودرو داشته باشد اما به راحتی با آنالیز شرایط موجود می‌توان نشانه‌های شدید نگرانی را در اظهارات خداداد پیدا کرد.

«خداداد» نیامده رفت

وقتی مشاور مستعفی شهرخودرو به نبود منابع کافی مالی و پشتیبانی برای فعالیت این تیم در رقابت‌های لیگ بیست و یکم اشاره می‌کند، نگرانی ماه‌های اخیر هواداران بابت سرنوشت این باشگاه بیشتر از هر زمانی اوج می‌گیرد. این در حالی است که مدیران این باشگاه تا به امروز بارها از حضور پر قدرت در مسابقات آینده سخن گفتند و مدعی بودند با به کارگیری امکانات مورد نیاز تیم رضا مهاجری می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اتفاقی که با مرور نشانه‌های موجود به نظر می‌رسد یک وعده پوشالی و توخالی برای هواداران این باشگاه به حساب آید، به ویژه وقتی این حقیقت برملا شد که مجموعه مدیریت شهری و شهرداری مشهد نیز قصدی برای حمایت از این باشگاه ندارند!

اختلاف احتمالی با مهاجری؟

عزیزی در حاشیه اعلام خبر قطع همکاری خود با مجموعه شهرخودرو به یک حقیقت پنهان نیز اشاره کرد: ابتدا به خاطر فوتبال شهرم و همچنین کمک به محمدرضا مهاجری وارد شدم و بعد از اردوی آمادگی تهران متوجه شدم وظیفه‌ام که کمک به مهاجری بوده را خوب انجام داده‌ام و مطمئن هستم ایشان می‌تواند در ادامه راه بدون من هم موفق شود بنابراین جدا شدم تا بتوانم به مسئولیت‌های دیگرم برسم!

به کار بردن این جملات از سوی خداداد در خصوص سرمربی وقت شهرخودرو به تعبیری می‌تواند نشانه اختلاف فنی با سرمربی تیم هم به حساب آید؛ چرا که اگر خداداد قصد قطع همکاری با این مجموعه را داشت در جریان اردوی تهران شهرخودرو نیز حضور پیدا نمی‌کرد، اما تصاویر منتشر شده از سوی رسانه ها مبنی بر مشاوره‌های خداداد به رضا مهاجری بیانگر این مسئله است که عزیزی در جریان بازی‌های دوستانه شهرخودرو حضور پررنگی داشته و نکاتی را به آقای سرمربی یادآوری می‌کرد، اما حالا به یک باره مشاور عالی شهرخودرو تصمیم می‌گیرد قید ادامه همکاری را با این مجموعه بزند و تأکید کند آقای مهاجری بدون من هم می‌تواند موفق شود!

تکرار یک سناریوی تلخ

هرچند شرایط شهرخودرو با سایر نمایندگان پیشین فوتبال خراسان در فصول قبل کاملاً متفاوت است، اما شرایط امروز این باشگاه به نوعی تداعی کننده خاطرات فصل آخر حضور سیاه جامگان در رقابت‌های لیگ برتر است، رفت و آمدهای پرتعداد،قطع همکاری‌های غیر منتظره و صدور احکام پرشمار برای چهره‌های پولدار در حوزه فوتبال یک اتفاق آشنا و البته تکراری و تلخ برای هواداران فوتبال خراسان است و بیم این می‌رود دوباره با همان سناریو، فوتبال خراسان تنها سهمیه لیگ برتری خود را از دست بدهد.

برچسب‌ها