رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه سال ۱۴۱۰ جشن اتمام مقاوم سازی همه خانه های روستایی را خواهیم گرفت، گفت:برای رسیدن به این هدف باید سالانه ۱۰ درصد مقاوم سازی داشته باشیم.

سال ۱۴۱۰ جشن اتمام مقاوم سازی همه خانه های روستایی را خواهیم گرفت

به گزارش قدس آنلاین، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: سال ۱۳۸۴ در حدود ۷ درصد از مسکن‌های روستایی مقاوم بودند و از آن به بعد سالانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی مقاوم سازی شدند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نیمی از مسکن‌های روستایی مقاوم سازی شده‌اند، بیان کرد: برنامه ما بر این است که سال ۱۴۱۰ جشن مقاوم سازی همه خانه‌های روستایی در کشور را بگیریم که البته کار سهل و آسانی نیست.

نیکزاد افزود: برای رسیدن به این هدف باید سالانه ۱۰ درصد مسکن‌های باقیمانده روستایی، مقاوم سازی شوند.

وی اظهارکرد: خراسان جنوبی در مقاوم سازی مسکن‌های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است.

رئیس بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه برای ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور طرح هادی تهیه شده است، گفت: هر سال باید ۱۰ درصد روستاها را در برنامه بازنگری داشته باشیم.

نیکزاد با تأکید بر اینکه در انتخاب مدیران اخلاق و مردم داری را نیز علاوه بر تخصص مدنظر قرار داده‌ایم، بیان کرد: ما از مدیران سخنرانی نمی‌خواهیم، بلکه خدمت به مردم مهم است.

وی ادامه داد: ما یک ریال بودجه جاری نداریم ولی تلاش کرده‌ایم با امکانات و تجهیزات خود بار زیادی از دوش دولت برداریم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مسکن هر کجا پیچیدگی خاصی داشته ورود کرده که نمونه آن در زاهدان، چابهار، بندر امام (ره) و گچساران بوده است.

قاسم تنها که در این جلسه به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی معارفه شد، در سخنانی اظهار کرد: خدا را شاکرم که در نهادی خدمت می‌کنم که رسالت آن کمک به محروم‌ترین اقشار جامعه است.

مدیرکل جدید بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۶ سال قبل کار در بنیاد را آغار کرده‌ام، بیان کرد: ۱۷ سال نیز در خراسان جنوبی خدمت کرده‌ام.

تنها گفت: از همه همکارانم تقاضای کمک و همکاری برای حل مشکل مردم در حوزه مسکن و حفظ ثمره کار پیشینیان را دارم.

وی افزود: برنامه بازدیدها از روستاها و پیگیری مسائل را بلافاصله بعد از شروع دوره مدیریت خواهم داشت.

پیش از این علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی بود که از خدمات وی تقدیر و قاسم تنها به عنوان مدیکل جدید بنیاد مسکن استان معرفی شد.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها