۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 774114

وضعیت تیم شهرخودرو در بدترین حالت ممکن قرار دارد، تا حدی که ممکن است با تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال امتیاز این تیم از درجه اعتبار ساقط شود و تنها باشگاه لیگ برتری شرق کشور به واسطه شرایط نابه‌سامان مدیریتی اش از  چرخه مسابقات خارج شود.

سکوت شرم آور در شهرخودرو

قرار بود کاروان شهر خودرو برای انجام دومین بازی خود در رقابت های لیگ برتر ظهرشنبه راهی تهران شود اما وقتی اطلاعات پرواز فرودگاه شهید هاشمی نژاد مسافران را برای سوار شدن به هواپیما به سالن انتظار دعوت کرد اعضای کادر فنی شهرخودرو تنها افراد حاضر در فرودگاه بودند و خبری از بازیکنان نبود!

بازیکنان شهرخودرو که از چند روز قبل‌تر و پس از بازی برابر آلومینیوم اراک دست به اعتصاب زده بودند و در تمرینات شرکت نمی کردند به مدیران باشگاه اعلام کردند در صورتی که پیش پرداخت‌ها به آن‌ها اعلام پرداخت نشود، قطعاً از حضور در سفر به رفسنجان خودداری خواهند کرد، معمایی و دیگر مدیران باشگاه تلاش کردند با وعده های همیشگی آن‌ها را راهی رفسنجان کنند اما این وعده های تو خالی خریداری نداشت و بازیکنان قید سفر به رفسنجان را زدند.

با این اتفاقات همان‌طور که انتظار می‌رفت واکنش هواداران به شدت تند بود، به همین دلیل رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی دست به کار شد و با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ از آن‌ها خواست در صورت امکان این بازی به تعویق بیفتد تا ضربه ای دیگر به نماینده استان خراسان رضوی وارد نشود اما سازمان لیگ پاسخ روشنی به این اتفاق نداد تا اینکه سهیل مهدی با استناد به آیین‌نامه برگزاری مسابقات از سه بر صفر شدن این بازی خبر داد و عنوان کرد پرونده شهرخودرو به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد و در صورت تکرار این اتفاق آن‌ها از چرخه مسابقات خارج خواهند شد و امتیاز لیگ برتری از این باشگاه سلب خواهد شد.

حالا مسئولان ورزشی استان تصمیم گرفته اند برای بررسی شرایط موجود تنها نماینده لیگ برتری استان تشکیل جلسه دهند. هرچند هیچ یک از مدیران این باشگاه تاکنون اظهارنظری نسبت به شرایط موجود نداشته اند، اما به نظر می رسد با تداوم این شرایط و تکرار اتفاقات تلخ ۴۸ ساعت گذشته بعید است بازیکنان و کادر فنی حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه شوند.

برچسب‌ها