معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت تأمین واکسن کرونا در کل استان به‌ویژه حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خوب است و تنها نگرانی‌مان در خصوص عدم مراجعه مردم و نیز کاهش میزان مراجعه آنها به مراکز واکسیناسیون کرونا بوده است.

کاهش مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون به‌شدت نگران‌کننده است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سیدجواد حسینی اظهار کرد: وضعیت تأمین واکسن کرونا در کل استان به‌ویژه حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خوب است و خوشبختانه کمبودی از این بابت نداریم و در حال حاضر واکسن‌های برکت، سینوفارم و اسپوتنیک به گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: میزان مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا نسبت به یک هفته قبل کاهش یافته و با توجه به اینکه نگرانی‌ها بابت شیوع موج ششم بحران کرونا زیاد است، عدم مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا شدت این نگرانی را  افزایش می‌دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس اعلام سازمان امور استخدامی کشور ورود پرسنل، کارکنان، کارمندان، کارگران و کارفرمایان واکسن نزده به محل کار ممنوع بوده و افرادی که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند باید هرچه سریع‌تر واکسن خود را دریافت کنند تا بتوانند در محل کار خود حضور داشته باشند، برنامه‌ریزی در خصوص نحوه ممانعت از ورود افراد واکسن نزده به محل کار توسط معاونت توسعه و مدیریت منابع صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه اکید ما به مردم این است که هرچه سریع‌تر جهت دریافت واکسن کرونا به یکی از مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی، خودرویی و سیار اتوبوسی مراجعه کنند و انجام این کار حیاتی را به تأخیر نیندازند تا برای خودشان و دیگران مشکل ایجاد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها