پس از برد استقلال مقابل تراکتور ارسلان مطهری از همه خوشحال‌تر بود. او در حالی که در تلاش بود خیلی زود از رختکن تیمش به سمت اتوبوس برود به سؤالات ما کوتاه پاسخ داد. مطهری شب خاطره انگیزی را مقابل تراکتور سپری کرد.

استقلال به پیروزی‌های بیشتری نیاز دارد

دربازی با تراکتور به تعویض طلایی تیمت تبدیل شدی و توانستی گل ۳امتیازی با ارزشی به ثمر برسانی.

مهم برد استقلال بود. این گل برای من شیرین است اما سه امتیازی که گرفتیم ارزش بیشتری دارد. شکر خدا توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

بعد از گل دوباره همان شادی همیشه را انجام دادی.

(می‌خندد) این کار را دوست دارم. به من انرژی زیادی می‌دهد. دیگر به این شادی عادت کردم.

هدفت چیست؟ آقای گلی؟

به هرحال همه دوست دارند آقای گل شوند. این هدفی است که در ذهن همه مهاجمان وجود دارد اما برای پاسخ به این سؤال بهتر است همان جواب سؤال اول را بدهم. برای من برد استقلال اهمیت بیشتری دارد و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

فکر می‌کنی با این برد استقلال مدعی جدی قهرمانی باشد؟

ما هرفصل مدعی قهرمانی هستیم. اما به هردلیل نمی‌شود. این فصل باید به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و اجازه ندهیم رقبا از ما فاصله بگیرند.

فکر می‌کنم ما به بردهای بیشتری نیاز داریم تا به حاشیه امنیت برسیم. این سه برد کافی نیست.

ازاینکه تعویضی به میدان رفتی ناراحت نبودی؟

هرطوری باشد باید بجنگم چون من بازیکن استقلال هستم. چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه باید گل بزنم. به هرحال هواداران از ما انتظار دارند وما باید بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

بازی بعد هم با فجر است.

همه بازی‌ها برای ما سخت است. امیدوارم بردهای ما درآینده هم رقم بخورد.بازی با تیم های دسته اولی که تازه به لیگ برتر آمده اند سخت تر است. چون هم از آن‌ها شناحتی نداریم و هم آن‌ها با تمام توان برای پیروزی به میدان می آیند.

با آمدن آجورلو اوضاع استقلال واقعاً بهتر شده است؟

آقای آجورلو مرد با تجربه ای در فوتبال هستند و از زمانی که در استقلال مشغول به کار شدند امور باشگاه مرتب و منسجم شده است.من به این کادر مدیریتی خیلی خوشبین هستم و می‌دانم که امسال استقلال جام خواهد برد.الان ما بازیکنان خوبی هم توسط همین مدیریت جذب کردیم و فکر می کنم یکی از بهترین تیم های اخیر استقلال را داریم.

در مورد مایگا و زوج احتمالی‌ات با او بگو.

بازیکن بسیار حرفه‌ای و چارچوب‌شناسی است. در تمرینات با هم ارتباط خوبی داریم و تلاش می کنیم به هماهنگی بهتری با هم برسیم. کمی زمان نیاز دارد تا با جو فوتبال ما آشنا شود. اما شروع خوبی داشت و این کمک بزرگی به او می‌کند.

برچسب‌ها