۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 777673

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما در مناطق مختلف این استان تا روزهای میانی هفته آینده ادامه یافته و حدود ۱۰ درجه افزایش خواهد یافت.

هوای خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و این رقم تا روز دوشنبه هفته آینده به ۱۷ درجه خواهد رسید.
وی کمینه دمای دیشب مشهد را ۳ درجه زیر صفر عنوان و بیان کرد: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت به تدریج افزایش یافته و به بالای صفر می رسد که برای اواسط هفته آینده بین ۵ تا ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای امروز و فردا جوی پایدار در خراسان رضوی حاکم خواهد بود و طی این مدت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مشهد ادامه خواهد داشت.
آهنگرزاده گفت: از روز یکشنبه هفته آینده افزایش ابرناکی همراه با احتمال بارشهای پراکنده به ویژه برای مناطق غربی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. 
فریمان با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای ۱۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها