۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 778422

هفته ششم لیگ برتر با صدرنشینی سپاهان ، پیروزی پرسپولیس ، توقف استقلال و ادامه قعرنشینی پدیده به پایان رسید.

پاگشای هواداران پرسپولیس با برد

پرسپولیس در آزادی و در روز بازگشت هوادارانش به استادیوم در بازی پرحادثه موفق شد یک بر صفر نفت آبادان را باشکست بدرقه کند. در این بازی سرلک گل زد ،گل سالم عبدی را داور پر اشتباه مردود اعلام کرد و لک با اشتباهی فاحش تا آستانه باطل کردن کلین شیت خودش پیش رفت. پرسپولیس با این پیروزی که روی آمادگی اعجاب انگیز امیری بدست آمد خودش را از لحاظ روحی شارژ کرد.

حمله مجیدی به قلعه نویی

دیروز در سیرجان نبرد دو تیم استقلال و گل گهر مساوی شد. با این حال حاشیه های این بازی بر نبرد بی کیفیت دو تیم می چربید.جلوگیری از بازی خارجی های استقلال توسط سازمان لیگ باعث شد جو ورزشگاه حسابی به هم بریزد.

فرهاد مجیدی پیش از اینکه متوجه شود نمی تواند از بازیکنان خارجی خود استفاده کند به واسطه دو تساوی هفته چهارم و پنجم تحت فشار بود، اما با این اتفاق کاملاً پیش از بازی مقابل گل گهر شوکه شد تا با خروج اجباری ژستد و یامگا، امین قاسمی نژاد و آزادی را به زمین بفرستند.برخلاف انتظار دو تیم یک نمایش کاملاً معمولی و دور از انتظار را به اجرا درآورند تا مشخص شود با وجود حواشی پیرامون این بازی در مستطیل سبز خبری از هیجان نیست. مجیدی که با عصبانیت و ناراحتی در سالن کنفرانس حاضر شده بود،با مقصر دانستن مسئولان برگزاری بازی کنایه‌ای مشهود به سرمربی حریف زد که دیروز از روی سکوها این بازی را تماشا می‌کرد.« روز گذشته که دستیارم به من گفت چند بازیکن را به سیرجان خواهیم برد به او گفتم هر چه بازیکن داریم ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود و بالاخره می دانم با چه کسی بازی دارم! واقعاً جای تأسف دارد که در فوتبال حرفه ای برای یک بازیکن بعد از پنج هفته نامه بزنند که نمی تواند بازی کند.این مورد را می توانستند حداقل 24 ساعت قبل از بازی بگویند. یکی دو رسانه که متعلق به این دوستان هستند این نقشه را طراحی کردند تا این اتفاق بیفتد!».

در دیگر بازی مهم دیروز سپاهان با برتری مقابل فجر سپاسی توانست صدر جدول را بدست آورد تا شاگردان نویدکیا پس از دوری چند هفته ای دوباره به صدر بازگردند.

پدیده قعرنشین‌ها

در تبریز تراکتورسازی با سولدو توانست یک بر صفر تیم بحران زده پدیده را شکست دهد تا مربی کروات تبریزی ها چهارمین امتیاز خود در لیگ برتر را بدست آورد. در این دیدار شاگردان میثاقیان مثل هفته گذشته بازهم حرفی برای گفتن نداشتند تا خطر برکناری بیشتر از هر زمانی میثاقیان را تهدید کند. پدیده فعلاً در ته جدول جا خشک کرده است. دیدار نساجی و پیکان با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا شاگردان ساکت الهامی با وجود برتری نیمه نخست مقابل پیکان در نیمه مربیان یک پیروزی ارزشمند خانگی را با تساوی عوض کنند. بازی هوادار با آلومینیوم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا رضا عنایتی ترمز تیم صدرنشین را در خانه خود بکشد. فولاد با نکونام ذوب آهن را شکست داد تا اهوازی ها از بحران خارج شوند.مس هم در خانه نفت مسجد سلیمان یک بر صفر پیروز شد.

برچسب‌ها