۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 779058

جایگاه متزلزل مظاهری در استقلال و خروج نام وی توسط فرهاد مجیدی این حقیقت را برملا کرد که سرمربی آبی‌های پایتخت زیاد متمایل به حضور او در ترکیب نیست.

مظاهری در شهرآورد هم نیست

با این حال مظاهری برای آنکه به وضعیت فصل گذشته گرفتار نشود هیچ واکنشی به این ماجرا نشان نداد و با انتشار استوری‌های پی در پی در حساب شخصی خود در اینستاگرام این‌گونه نشان داد مشکلی با سکونشینی و خروج از فهرست بازیکنان تیم ندارد.
همزمان با این اتفاقات برخی رسانه‌های خبری بازی تبلیغاتی جدیدی را به راه انداختند که رشید مظاهری نیم فصل به اردوی رقیب ملحق خواهد شد.هرچند مظاهری نسبت به این ماجرا واکنش نشان نداد، اما انتشار این اخبار برای کادر فنی استقلال زیاد خوشایند نبود.

البته درخشش علیرضا رضایی نیز جایگاه متزلزل رشید در استقلال را ناپایدار کرد چون مجیدی با اعتماد به گلر جوان خود نشان داد از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال واهمه‌ای ندارد. در این میان اما انتشار خبر مصدومیت مظاهری روی کانال رسمی باشگاه استقلال و غیبت یک‌هفته‌ای رشید در تمرینات در آستانه شهرآورد شوک بزرگی بود تا مشخص شود سرمربی تیم روی او برای دربی هم حساب باز نکرده است.
با این تفاسیر باوجود اعلام خبر رسمی مصدومیت مظاهری، این بازیکن در مصاحبه ای تلویحاً خبر منتشر شده در رسانه رسمی باشگاه را رد کرد تا به نوعی نامحسوس نشان دهد خبر مصدومیت وی زیاد جدی نیست! البته وی در خلال این مصاحبه عنوان کرد برای حضور در ترکیب استقلال برای شهرآورد پایتخت مشکلی نخواهد داشت به شرط اینکه فرهاد مجیدی بخواهد،تا به این ترتیب به کادر فنی پیغام دهد که مشکل از طرف من نیست، حالا باید دید واکنش سرمربی تیم در قبال این موضوع چه خواهد بود.

برچسب‌ها