ستاره کشورمان پس از قرار گرفتن در جمع بهترین گل‌های سال از تلاش برای زدن چنین گلی در ایران و حضورش در پرسپولیس صحبت کرد.

طارمی: خواستم فقط شبیه خودم باشم نه کسی دیگر

به گزارش قدس آنلاین، هفته گذشته نامزدهای بهترین گل سال ۲۰۲۱ از سوی فیفا اعلام شد که مهدی طارمی در آن حضور داشت. ستاره کشورمان که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی یک سوپرگل به نمایش گذاشت، توانست نامزد جایزه پوشکاش شود.

او در مصاحبه با سایت اوجوگو در این خصوص گفت: وقتی من در ایران و در باشگاه پرسپولیس بازی می‌کردم، چندباری سعی کردم که برگردان گل بزنم. برخی از توپ‌ها به دیرک دروازه خورد و برخی نیز در چارچوب قرار نگرفت. به خودم گفتم یک گل به این شکل باید در بازی مهم به ثمر رسانم. همیشه سعی داشتم گلی بزنم که اگر یک روز خواستم از فوتبال خداحافظی کنم به آن گل افتخار کنم.

ستاره کشورمان اظهار داشت: وقتی فوتبال را آغاز کردم، در سن ۶ سالگی همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم. بازی‌ها در ایران دیر وقت برگزار می‌شد و می نشستم آن بازی‌ها را تماشا می‌کردم. اولین باشگاه من در شهر زادگاهم بوشهر بود. فوتبال را از پدرم یاد گرفته بودم و همین طور جلوتر رفتم تا اینکه به خدمت سربازی رفتم و ۱۸ ماه از فوتبال دور بودم. پس از سربازی راهی پرسپولیس شدم که باورکردنی نبود. پرسپولیس یک باشگاه بزرگ در ایران است و این مسئله برایم باورنکردنی بود. پس از آن به فوتبال اروپا رسیدم و سپس اتفاقات خوبی برایم به همراه داشت.

اوجوگو در این میان نوشت که طارمی پیش از رسیدن به پورتو در تیم‌های شاهین بوشهر، ایران جوان، پرسپولیس ، الغرافه و ریوآوه بازی کرد. او در این خصوص گفت: من بسیار مفتخر و خوشحال هستم از اینکه در این تیم‌ها بازی کردم. با بازی کردن در این تیم‌ها خیلی چیزهای یاد گرفتم. از زمان کودکی تا همین الان. زمانی که بچه بودم به این فکر نمی‌کردم که شبیه کسی بشوم. می‌خواستم خودم باشم یعنی مهدی طارمی.

برچسب‌ها