۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 779842

هفته هشتم لیگ برتر با ادامه سیه روزی‌های پدیده و پیشروی اراکی‌ها پایان یافت.

ششدانگ قعر به نام پدیده!

دیروز تیم میثاقیان مقابل نساجی مازندران حرفی برای گفتن نداشت و دو بر صفر شکست خورد تا قعر جدول را با ۲ امتیاز ششدانگ برای خود داشته باشد. تیم پدیده فارغ از تمامی مشکلات ریز و درشت مدیریتی و مالکیتی از نداشتن مهره‌های قابل اتکا بیشتر از هرچیزی ضربه می‌خورد.میثاقیان روی نیمکت عملاً دستش برای اجرای هرگونه تاکتیکی بسته است و با این فشار روحی که بر تیم وارد شده بعید است از دست کسی کاری برای سروسامان دادن به این سیه‌روزی‌ها برآید.

دیروز البته داور جوان بازی یک پنالتی مسلم را هم به ضرر پدیده نگرفت وگرنه نتیجه شکست سنگین‌تر هم می‌شد. اما نتیجه جالب دیروز را اراکی‌ها در تبریز گرفتند که موفق شدند با هدایت خطیبی تراکتور را با دوگل شکست دهند و به  تیم‌های ۱۶ امتیازی صدر اضافه شوند. آن‌ها به دلیل گل زده کمتر در رده سوم ایستاده‌اند.

خطیبی این فصل کاری کرده کارستان و تیمش تا اینجای لیگ یقه خیلی از تیم‌های بزرگ را گرفته است .آلومینیوم با نتیجه دیروز استقلال و پرسپولیس را به رده‌های پایین تر هدایت کرد. مس رفسنجان هم در اصفهان همان بلایی را سر ذوب آهن آورد که یک روز قبل گل‌گهری‌های سیرجانی بر سر سپاهانی‌ها آوردند. سه بر صفر نتیجه‌ای بود که در فولادشهر به نفع رفسنجانی‌ها رقم خورد تا آن‌ها استقلال را هم در جدول جا بگذارند. در آخرین بازی دیروز هم فولاد و فجر به تساوی یک بر یک رسیدند تا شیرازی‌ها کم کم به دامنه جدول سوق پیدا کنند.

برچسب‌ها