۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 779956

وزیر کشور گفت: دکتر "زینی وند "استاندار کرمان با به کار گیری جوانان انقلابی، مجاهد و پای کار و با نوسازی در بدنه دولت فعالیت ها را پیش ببرد.

استاندار کرمان با حکم وزیر کشور ابقا شد

به گزارش قدس آنلاین، "احمد وحیدی" عصر امروز ۱۵ آذرماه در شورای اداری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: در شهادت شهید سلیمانی راه موفقیت را یکبار دیگر بازشناسایی کردیم و ایشان شاگرد مکتب امامین انقلاب بود.

وی با بیان این مطلب که شهید سلیمانی هیچ گاه نمرده است، تصریح کرد: این استان حتما به خود می بالد که چنین فرزندی دارد. شهید سلیمانی دنیا را تکان داد.

وزیر کشور با بیان این مطلب که همه ما مسئولین باید همیشه یادمان باشد مدیون چه شهدای بزرگی هستیم، تصریح کرد: در ابتدای کارم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفتند که از کار دکتر "علی زینی وند" راضی هستیم و نظر ما این است که ایشان بماند و ما گفتیم می خواستیم کسی را به عنوان استاندار کرمان بر سر کار بگذاریم که کار انجام دهد و کارهای خوبی توسط علی زینی وند استاندار کرمان در استان صورت گرفته که توانست ‌اعتماد مسئولان، نمایندگان مجلس و افراد درگیر کار را جلب کند و مورد تایید قرار گرفته است.

وی اصل دولت سیزدهم را شایسته سالاری دانست و بیان کرد: باید انقلاب ظرفیت های خود را یکبار دیگر به منصه ظهور برساند و برخی اعتقاد نداشتند که ما می توانیم کشور را بدون نیازی به هیچ عنصر خارجی به بهترین نحو بسازیم.

وحیدی در ادامه به مذاکرات برجام اشاره کرد و افزود: در مذاکرات برجام دو طرح ارائه دادیم یا طرف های خارجی باید به تعهدات برگردند و اگر طرف های خارجی نپذیرفتند، آنها هستند که ضرر می کنند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به هیچ وجه برنامه های خود را وابسته به برداشتن تحریم ها نکرده است و بودجه سال آینده براساس استمرار تحریم ها نوشته است.

وزیر کشور با بیان اینکه در مقابل دشمن اندکی کوتاه نمی آییم، عنوان کرد: این رژیم خبیث امریکا اسطوره مقاومت یک ملت را شهید کردند و اگر مجاهدات شهید سلیمانی نبود امروز بیچاره بودند اما این تروریست های بالفطره ایشان را به شهادت رساندند.

وی با بیان این مطلب که دولت سیزدهم این فرصت به آنها داده که به تعهداتشان برگردند، اظهار کرد: خواهید دید که انقلاب اسلامی از این گردن اقتصادی نیز عبور خواهد کرد و در قدرت اقتصادی دیگر نمی توانند ما را تهدید کنند اما لازمه تحقق آن تلاش بی امان ماست.

وزیر کشور با بیان اینکه با روحیه انقلابی و جهادی و با اعتماد به نفس کارها را به جلو ببریم، گفت: مدیران و فرمانداران با قدرت و با اتکا به اینکه ما می توانیم کارها را پیش ببرند.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با جدیت اجرا شود و باید بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دقیق شود و سطح رعایت دستورالعمل ها بهداشتی بالا ببریم تا درگیر پیک ششم نشویم.

وی در ادامه به تنظیم بازار گریزی زد و افزود: جلسات کنترل و تنظیم بازار به طور مستمر و منظم برگزار شود و نباید بگذاریم مردم به خاطر دلالی و سودجویی عده ای ضرر ببینند و بخش زیادی از مشکلات گران فروشی است.

وحیدی با اشاره به تشکیل شورای عالی مسکن تصریح کرد: پاسخگویی به نیاز مردم در مسکن و کسب و کارهای وابسته به مسکن مهم است و سهمیه مسکن هر استان براساس تقاضا محوری هر شهرستانش باشد.

وی با بیان این مطلب که شورای اشتغال شکل گرفته و در ادامه مهمترین مساله کشور را اشتغال دانست و افزود: اگر اشتغال درست شود بسیاری از آسیب ها و دغدغه های اجتماعی حل می شود.

وزیر کشور خطاب به استاندار کرمان گفت: کرمان سرمایه داران خوبی دارد و استاندار کرمان اقداماتی برای جذب ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان انجام دهد.

وی در پاین ادامه داد: دکتر "زینی وند "استاندار کرمان با به کار گیری جوانان انقلابی، مجاهد و پای کار و با نوسازی در بدنه دولت فعالیت ها را پیش ببرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها